kbteknik Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 stor kompressor selges, 3 fas 100liter tank, har akkurat hatt service.. den har transporthjul. kan evt leveres. (veldig tung) har levert luft til 3 lakkbokser samtidig så den gir masse luft. 5000 kr eller bud, selges pga plassmangel her er bilder, det begyndte å snø så jeg gadd ikke dra den ut og vaske den...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 neida ikke enda, vurderer å dra den frem og få tatt noen bilder av den og så legge den til salgs på finn.no men en står her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 slæng du ut noen bilda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 jeg kan prøve at få tatt den frem og få tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Kan legge til at ACer blant verdens beste produsenter på trykkluft bla... Tror denne koster vannvittig mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 ja den var ikke billig hadde egentlig tenkt å ha den i det nye verksted, men da jeg ikke skal ha lakkboks likevel, trenger jeg ikke så mye luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 For denne leverer noe helt vannvittig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Så en 100l kompressor er ikke bare en 100l kompressor? Jeg har en på verkstedet som er 100l, men syntes nå den jobber titt og stadig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Så en 100l kompressor er ikke bare en 100l kompressor?Jeg har en på verkstedet som er 100l, men syntes nå den jobber titt og stadig.. Korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 100liter er jo bare størrelsen på tanken, det er selve kompressordelen der leverer luften, og der er mange forskjellige størrelser den kan evt hjelpe deg hvis du monterer større tank, men hvis du bruker masse luftkrevende verktøy kan det lønne seg med en kraftigere kompressor, kjedelig å gå tom for luft på et verksted, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Så en 100l kompressor er ikke bare en 100l kompressor?Jeg har en på verkstedet som er 100l, men syntes nå den jobber titt og stadig.. som du ser på bildene er kompressordelen større end tanken, denne kompressor er bygd for å gi max luft konstant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 fant litt mere info, ved siste service ble der utført følgene: byttet olje byttet reim byttet oljeseperatorunit sjekket tørking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå