Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en BMW 320 92 mod som har fått et problem med gearkassen. Alle gir virker helt fint bortsett når jeg setter den i andre gear, da skraper det. Går fint når jeg står stille. Hva kan være galt. Vil det lønne seg å reparere det? Eller skifte hele kassa. I så fall er det noen som vet hvor mye det vil koste

Skrevet

Mitt hodet vil ha det til og tro at det er mer kostbart å bytte synkringer på verksted enn å kjøpe en brukt girkasse for så og sette denne i.

Skrevet

koster nok mellom 12- 20k og få byttet synkringer m deler..

Skrevet

Overhaling hører fortida til hvis man ikke kan gjøre det selv eller det er veldig sjeldne/dyre deler. Bytt olje, den er sikkert ikke pen. Hvis det ikke hjelper bytter du kassa. Er sikkert mange her på forumet som har noe slengende :wink:

Skrevet

det skraper hvis jeg har litt høyt turtall og bare kaster den i gir... det er selvfølgelig bedre når oljen er varm! men hvis jeg bare setter den forsiktig i gir så skraper det ikke... da kan jeg gire fra tredje til andre når jeg kjører i 60kmt uten at det skraper... så er no galt med synkroniseringen har jeg fått høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...