Simen! Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Regner med det! Det for vi se i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Fikk på hjula og senken i helja..ble ikke mer siden jeg har feira bursdag å sånt! hehe Har et bilde av hvordan det ble... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Fikk på hjula og senken i helja..ble ikke mer siden jeg har feira bursdag å sånt! hehe Har et bilde av hvordan det ble... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 utrolig pen den blei med m styling. får slenge ut noen noen nye bilder morro og følge med på sedan prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Ble bedre med senk! Liker vanligvis ikke grå farge på BMW, men av en eller annen grunn passer den godt på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Liker veldig godt fargen jeg Passer bra sammen med sorte lister og felger med sort senter Må prøve få tatt noen bilder snart, nå er alle delene på! Mangler kun eksos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Fikk på hjula og senken i helja..ble ikke mer siden jeg har feira bursdag å sånt! hehe Har et bilde av hvordan det ble... dette var en virkelig pen bmw åsen merke er det på felgene dine? hvor har du kjøpt dem? de kledde iværfall bilen kjempe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Takk for det! Er mye penere nå da enn på det bildet der Prøve få til bilder i kveld Er TSW catalunya felger! Passer bra til fargen, nesten lik farge på felgene som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Her har du gjort en del ja Fin fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Jada arti å se hvordan det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Ja da var jeg så å si ferdig da... Ble godt fornøyd! Og nå har bilen fått seg en overhaling av Meguiars produkter også å det ble jeg veldig imponert av Fikk tatt litt bilder i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Eneste du mangler er m3 bakfanger, så blir den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Sant det... blir vel m3 speil først vertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 ble jo nice det! ikke mye å si på blankheten i hvertfall hehe... speil før fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå