NA Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ok. Det blir bra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Japp, håper på det Men har samme prb som deg, vet ikke hvordan felger jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 saevik Har du noen erfaringer rundt disse BBS LM kopiene? Tenkte på kvalitet, holdbarhet. Noen som har kjøpt disse? Har ikkje prøvd han nei men mange seier han er til å stole på å bra service.. Skal ha meg LM eg og tenkte eg men er litt usikker på dimmensjoner..Siden eg ikkje skal valse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 saevik Har du noen erfaringer rundt disse BBS LM kopiene? Tenkte på kvalitet, holdbarhet. Noen som har kjøpt disse? Har ikkje prøvd han nei men mange seier han er til å stole på å bra service.. Skal ha meg LM eg og tenkte eg men er litt usikker på dimmensjoner..Siden eg ikkje skal valse;) Hmm, ja skal gå med de 19x8.5" et38 front og 19x9.5" et45 bak. Hvis man bruker 225/40-19 foran og 235/35-19 bak f.eks. Hvis man vil være helt sikker, bruke 8,5" bred felg rundt hele da. Men jeg synes det er finest å fylle opp hjulhusa Blir nok bare den kanten like på overgangen mellom skjerm/støtfanger det subber, der har jeg massert litt lettt på bilen min. Bare noen millimeter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 saevik Har du noen erfaringer rundt disse BBS LM kopiene? Tenkte på kvalitet, holdbarhet. Noen som har kjøpt disse? Har ikkje prøvd han nei men mange seier han er til å stole på å bra service.. Skal ha meg LM eg og tenkte eg men er litt usikker på dimmensjoner..Siden eg ikkje skal valse;) Hmm, ja skal gå med de 19x8.5" et38 front og 19x9.5" et45 bak. Hvis man bruker 225/40-19 foran og 235/35-19 bak f.eks. Hvis man vil være helt sikker, bruke 8,5" bred felg rundt hele da. Men jeg synes det er finest å fylle opp hjulhusa Blir nok bare den kanten like på overgangen mellom skjerm/støtfanger det subber, der har jeg massert litt lettt på bilen min. Bare noen millimeter Ok, senket mye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Min er senka 60/40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifhr Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 M& felgen var veldig fine på bilen me den fargen. Kunne passet fint som vinterfelger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Råe felger til E36 er uten tvil Beyern Mesh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 M& felgen var veldig fine på bilen me den fargen. Kunne passet fint som vinterfelger:-) He,he Vinterfelger er u-aktuelt ettersom denne bilen står godt inne på vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Råe felger til E36 er uten tvil Beyern Mesh Hmm.. Så absolutt råe felger ja. Hvor skaffes disse ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 http://www.felgimport.no/wip4/product_d ... ype=&size= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 http://www.felgimport.no/wip4/product_detail.epl?id=404153&cat=13315&brand=&model=&type=&size= Takker for linken. Som sagt råe felger, men foreløpig litt stiv pris. må nok spare noen lønninger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hva tror folket om disse felgene på bilen min? http://www.motorsenter.no/wheels/p_riviera.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Utrolig rå bil det her! Likte den godt med de M5kopi felgene Blitt noe klokere angående nye felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Takk så mye for det. Morro med positive tilbakemeldinger Har gått for Bayern Mesh som anbefalt tidligere i tråden. 8,5x19 med 235/35-19 dekk. Venter bare på at de skal komme fra andre sida av "dammen" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå