Gå til innhold

SOLGT SLETT!

chevy8
 Share

Anbefalte innlegg

Melder min interesse hvis det er sportstoler :)

Aventer bilde..

sportstoler til 5 lapper ja ? hahaha

er vanlige stoler til bmw e34 sedan i svart skinn, bra stand..glemte kamera mens eg var ved bilen i dag, så får bli i morgen om eg husker kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hahaha?? han sier bare at han er int viss det er sport stoler. viss ikke er han ikke int. 5000kr for 20år gamle seter. er det med hele interiøret? eller bare 2stoler og baksete??

eh, sportstoler ligger fra 8lapper og oppover i bra tilstand..

svart vanlig skinn interiør ligger på rundt 5 lapper slik eg ser det.

når vi sier sportstoler, så menes det vel m5stolene for eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det forrige interiøret mitt ga jeg 2200, det var strøkent skinninteriør fra 7 serie, (e 32 ) riktig nok ikke med dørpaneler. men setene med varme og luft og armlene foran og breidt armlene bak med oppbevaringsrom, så hva prisen ligger på, varirer veldig, men om du forlanger 5000, for skinn uten noe spesielt med det, så skal det være temmelig strøkent;) min mening da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hahaha?? han sier bare at han er int viss det er sport stoler. viss ikke er han ikke int. 5000kr for 20år gamle seter. er det med hele interiøret? eller bare 2stoler og baksete??

eh, sportstoler ligger fra 8lapper og oppover i bra tilstand..

svart vanlig skinn interiør ligger på rundt 5 lapper slik eg ser det.

når vi sier sportstoler, så menes det vel m5stolene for eks?

har nok oppfattet prisene litt feil du...disse prisene du snakker om er vell å merke dønn strøkent og som regel gs eller koed som har slike priser...et strøkent m5 skinn,komplett med alt el. ligger gjerne opp mot 8-9,men standard slik du har vil jeg si 4 for et meget bra et,med noe som er dårlig sittepute bak,2500-maks 3000.

ikke for å gjøre salgstråden ødelagt,men tenkte nå bare å nevne det...folk har litt vell høye forventninger til tider... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke koste rare kronene å trekke om sittedelen i baksetet, og blir det gjort så får man et rimelig strøkent interiør!

grunnen til at eg selger det er at eg har strøøkne svarte m5 stoler og strøkent baksete i bilen min nå og gidder ikke bry meg med å fikse det andre interiøret.

dette er en salgstråd og prisen er 5lapper for interiøret.

de som er interessert kan ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er interiøret solgt, også vil eg si til dere som har kommentert angående pris, at slik holder vi ikke på, det ødelegger salgstråden helt, og det er veldig dårligt gjort, liker dere ikke prisen HOLD KJEFT eller send en pm med fornuftige argumenter, ikke jeg kjøpte for sånn og sånn pris så du får bare sånn og sånn pris...

idioter, er alt eg sier :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo DU som er idioten her, makan til barnslig oppførsel!

Folk reagerer bare på att du udiskutabelt mener ett "sportsinteriør" er verdt 8000 ++ for det er ikke realiteten. Til eksempel kan jeg nevne att m3Yngve selger komplett strøkent m5 interiør med ALT til 6000,-

Om du ikke bryr deg om slike ting er greit nok, men gi ett ORDENTLIG svar på att du ikke selger de slitte stolene dine for mindre enn 5000,- istedet for "hahahaah" Da slipper du kanskje mange slike svar i tråden din også..

Tør jeg spørre hva du fikk for stolene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...