j_b Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 et 35 og et 41 bak(usikker) passer 3 serie og 5 serie med spacer. med toyo dekk. bra foran og bak klarer noe km til. 14000,- bud, hentes i oslo. bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 int i og bytte i breyton 19"?? et35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 int i og bytte i breyton 19"?? et35 sorry, hvis det er den magic modellen, så har jeg hatt den før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Bilder? Passer disse E-36 uten valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 felger fra E46 passer til E36 ja. men er det mye senk spørs det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 int i og bytte i breyton 19"?? et35 sorry, hvis det er den magic modellen, så har jeg hatt den før... d var domt ja.. hadde passer perfekt på 1ern disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 int i og bytte i breyton 19"?? et35 sorry, hvis det er den magic modellen, så har jeg hatt den før... d var domt ja.. hadde passer perfekt på 1ern disse ch ville ha gjort seg på 1'ern ja men har du prøvd breyton på 1'ern da? det er en her i oslo som har det, ser jo bra ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 bilder ja Intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 det vil komme strak jeg får tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 hvordan er tilstand på dekk? Edit: Leste nå! Gikk litt fort i svingene.. Disse felgene du kjøpte for ikke så lenge siden det.. hehe! Du er åpen for bud, ta resten på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 venter på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Er det nye dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 int i og bytte i breyton 19"?? et35 sorry, hvis det er den magic modellen, så har jeg hatt den før... d var domt ja.. hadde passer perfekt på 1ern disse ch ville ha gjort seg på 1'ern ja men har du prøvd breyton på 1'ern da? det er en her i oslo som har det, ser jo bra ut også Jo jeg brukte de i sommer og jepp det var kjempe stilig, men dog skulle jeg hatt annet inp bak. helst rundt 40 siden jeg tar litt i kanten med full bil og det er jo ikke luksus på en 07 mod. vurderer og sett på 255 bak istede for 265 da går det nok om jeg ikke kommer over noen like som dette når jeg eventuelt har solgt mine. tror disse ser bedre ut en breyton gjør på 1 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 her er bilder det er noe bitte små skader, syns ikke så godt på bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Hva slags dekkdimensjon sitter på disse felgene? Vurderer de på min E-36. Men med disse felgmålene må jeg vel ned på 225-235 i dekkbredde, og det vil vel se dumt ut på 9,5" felg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå