helgeb Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 legger ut en liten tråd om mine oz split felger som jeg har lakkert. begynte med en grundig polering men har lenge vært inne på tanken på å lakkere senter i enten gull eller bronze. her er noen bilder: polering før lakkering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 så begynner galskapen: ferdig resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 disse blir montert på denne til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Du er flink Helge! Ble kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 En god lakkjobb avhenger av forarbeidet med pussing, du fikk jo en flink assistent regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 ja ble bra dette, ser utrolig matte ut på det ene nærbildet men ble i virkeligheten mye blankere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Dette ble stilig! Ser ut som en meget bra lakkeringsjobb du hadde gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 strøken bil! og strøkne hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Ble rått dette Sleng ut bilder når du får montert på bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Dette er så riktig felger til den bilen! pen jobb som er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Tar du mine også eller? Kommer til å bli helt nydelig på M3'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Tar du mine også eller? Kommer til å bli helt nydelig på M3'n! hadde jeg hatttid så.. sjekk ut linken under så ser du at jeg har nokk å henge fingra i http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87767 lite oppdateringer her i det siste men mye er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 disse blir montert på denne til våren Var meget pen i så lys sølv farge den M3. Blir jo knall med gull senter. Glass blåste du senteret, eller bare pusset du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 jeg sadblåste di med den fineste sanda,di er ikke lakkert i gull,men i enslags kobber-farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå