hylle Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Har du litt mer detaljer ang pussejobben? skal gjøre dette på mine style 5 felger iløpet av uka! Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Har du litt mer detaljer ang pussejobben? Det hadde vært veldig fint ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 det jeg gjorde var å dele felgene, alle skruer ble pusset ned og polert opp. gnikket alt av felgbaner utv/ innvendig med mequiers felg rens og stålull,(ikke den polerte kanten da). deretter ble dette polert med mequiers polish for crom, husker ikke hva den heter, maskerte senter i felgene og sandblåste eikene, med den fineste korningen. grunnet, lakkerte og til slutt 2 lag klarlakk ved montering må det brukes silikon i skjøtene ellers går selvfølgelig lufta ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hva slags lakk ble brukt? Lakk på boks eller profflakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Hva slags lakk ble brukt? Lakk på boks eller profflakkert? lakkboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hvor grove korn på pussepapiret? Jeg tenkte og begynne med en 400, så til 600 og videre opp til 1200 våt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Type lakk \ produsent som ble brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå