Torgeirruu Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 hei... jeg har tengt å koble til min forsterker i min 118d 2008 mod, men på batteriet er det så mange dupeditter, er d noe man bør passe seg for her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hei og velkommen til forummet, nei kan bare kople forsterkern rett på batteriet, men ha så kort jordingskabel til forsterkeren som mulig og ett godt jordingspunkt, så skal det gå greitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirruu Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 takk for svar:), men hva er denne klompen på batteriet:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 takk for svar:), men hva er denne klompen på batteriet:P? Litt vanskelig å si uten bilder, nå vet ikke jeg helt hvordan det er på 1 serien til Bmw men å min E39 (5 serie) koplet jeg forsterkeren min til i ett kolingspunkt/fordelingspunkt i bagasjerommet (batteriet er i bagasjerommet på E39) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirruu Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 her er denne klompen på batteriet som jeg pratet om, noen som vet hva dette er? http://img61.imageshack.us/my.php?image=dsc00824zm6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 her er denne klompen på batteriet som jeg pratet om, noen som vet hva dette er?http://img61.imageshack.us/my.php?image=dsc00824zm6.jpg Det som er rødt, er strømfordeler/sikkringsboks, minus polen har vel et innebygget tangamperemeter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå