Gå til innhold

E39 M5 18" SOLGT!

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

18" E39 M5 replica selges. 4 000.- frakt kommer i tillegg 235/50/18. har stått på E38. men tror de passer E32 og E39 også. er sommerdekk. dekkene er brukt 1 sessong. ikke kantkjørte felger. kun et lite hakk på den ene felgen. noen riper enkelte steder. (bare lakken) og noen merker etter bolter eller verktøy som sikkert har kommet av at uforsiktige folk har skrudd de av og på bilen før. 2 felger mangler M merkene. de kan vel kjøpes hos koed.no eller gs bildeler for 25 kr :P

alle 4

pguqplp2m8cw9cu0hiic.jpg

2 av de

x77zkwnrjixq96i9syfg.jpg

de 2 andre

fuzbxs3h7531vo6izctd.jpg

felg 1

sr7502dp5k7ni3nkmcm0.jpg

felg 2

xpkwquymdac77xd6c8wc.jpg

felg 3

1fffts5h9hywu35q2466.jpg

felg 4

ro79c7wtb9z3v6gudvhp.jpg

noen merker rundt bolt hull

85s8rjntv6pfnc6wmsx3.jpg

riper i lakken

6q71bw7b9wlpvg1el83r.jpg

en ripe

9qvwmz3gik1q84dzj8jz.jpg

hakk

h2suowouysz7oh6f0u5c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var noen plastringer inni felg senteret på de ja. men de er ikke nødvendige. de er der så det blir lettere og sette på felgene bare. men de er ikke hele så de ble kastet tror jeg.

jeg sender, men du betaler frakten selv.

dekkene er til en 7er. skal du ha de på E39 må du nok bytte dekk. tror disse blir for store i forhold til rulleomkrets på E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjøbuse, De er absolutt nødvendige, og ikke kun for å få felgene lettere på. E38 har 72.6mm senter, mens felgene har 74.1mm. Uten senterring hviler felgene kun på boltene, og du risikerer å ikke få sentrert de skikkelig. Puttes de på E39 skal de ikke ha senterringer.

landeee, Ja, men dekkene er altfor store. Du må 10 ned i profil for å være riktig på E34 (og E39).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. det viste jeg ikke. men har ikke hatt på felgene etter de ringene ble tatt av. de satt igjen på bilen etter felgene ble tatt av at skrujern var eneste mulighet til og få de av. og da ble de ødlagte. har ikke brukt felgene etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om de passer til e34?

Hvor bor du?

vet ikke helt om de passer på E34. har prøvd de på en 1992 520. der tok felgen borti støtdemperne. mulig det går med spacer da. var ikke mye igjen før felgen var helt på. testet bare forran. så vet ikke hvordan det er bak.

bor i fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har ikke e34 og e39 samme innpress a? Det har jeg ment og høre før.

Men selv den beste kan ta feil :D:D

Samme innpress, men litt forskjell på plassering av fjørtårnet. Litt lenger inn i hjulbuen på e39, så disse passer på e39...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer til E34 og ja

Passer ikke på e34, da vi har prøvd det. Felgene tar borti fjørtårnet...

Rart det, har akkurat samme felger på min e34 540 og de passer. men mulig det er forskjellig inpress da. Må bruke senteringer på mine og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...