S.Arnesen Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Passer til E34 og ja Passer ikke på e34, da vi har prøvd det. Felgene tar borti fjørtårnet... Rart det, har akkurat samme felger på min e34 540 og de passer. men mulig det er forskjellig inpress da. Må bruke senteringer på mine og. Vanligvis så skal det passe overens ja, men disse gjør ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Kan by deg 2500,- uten dekk. dekka følger med. jeg gidder ikke å finne et verksted for og ta av dekka. det er da lettere om de som kjøper får de av når nye settes på. du kan få 2 av de til 2500.- man da får du kjøpe de 2 andre også gidder ikke å selge et halvt sett felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Har prøvd slike felger på min e34 -94, og di tar inn i demperene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Har prøvd slike felger på min e34 -94, og di tar inn i demperene. Jepp, er det jeg har prøvd å si her også... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Har prøvd slike felger på min e34 -94, og di tar inn i demperene. Jepp, er det jeg har prøvd å si her også... hehe ja det er vel sakt flere ganger også men skulle vel passe med spacer kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Kan jeg komme ut og se på de en gang denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 ikke noe problem. bare og komme. PM meg om når du hadde planer og komme. så kan jeg forklare vei o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 om noen er inntreserte i felgene kan jeg ta de med til gardermoen racewa på lørdagens treff. men gidder ikke å ta de med hviss ingen der er inntreserte i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Kan jeg komme ut og se på de en gang denne uka? skulle du komme eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Kan jeg komme ut og se på de en gang denne uka? skulle du komme eller? Hva er adressa di? Er godt kjent på Gressvik. Kan jeg få tlf? Kanskje jeg har tid i morgen mellom 12 og 14 en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Kan jeg komme ut og se på de en gang denne uka? skulle du komme eller? Hva er adressa di? Er godt kjent på Gressvik. Kan jeg få tlf? Kanskje jeg har tid i morgen mellom 12 og 14 en gang. Da er sjøbuse på gardermoen raceway.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 har selv prøft på e34, 2 ganger..en gang med vredenstein dekk eller hva det heter.(gikk ikke) å en gang med dekk uten felg beskytter kant. å det gikk:) giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 har selv prøft på e34, 2 ganger..en gang med vredenstein dekk eller hva det heter.(gikk ikke) å en gang med dekk uten felg beskytter kant. å det gikk:)giljeN Vi har prøvd med disse her, og det var ikke dekket som tok i demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Men passer de garantert på E 39 med org understell? Ser det er høy profil i forhold til rulleomkretsen til E 39 men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Men passer de garantert på E 39 med org understell?Ser det er høy profil i forhold til rulleomkretsen til E 39 men... Felgene passer på e39 ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg