Sjøbuse Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Men passer de garantert på E 39 med org understell?Ser det er høy profil i forhold til rulleomkretsen til E 39 men... om du har med E39 må du gjerne prøve felgene før eventuelt kjøp da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Men passer de garantert på E 39 med org understell?Ser det er høy profil i forhold til rulleomkretsen til E 39 men... om du har med E39 må du gjerne prøve felgene før eventuelt kjøp da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Men passer de garantert på E 39 med org understell?Ser det er høy profil i forhold til rulleomkretsen til E 39 men... om du har med E39 må du gjerne prøve felgene før eventuelt kjøp da. Klikka på OK før jeg hadde skrevet noe gitt... Det var jo en god ide. Har kjøpt bil, men får den vel ikke før ut i neste uke. Jeg ringer deg nåer jeg har fått bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 den er grei. men er ikke tilgjengelig på tlf mellom 07:00 og 15:00 på hverdager. i denne tiden er det kun sms som kan besvares. og fra onsdag 4 til onsdag 11 er jeg ikke tilgjengelig. skal en liten tur til syden. og de som er her da er ikke istand til og vise deg noe felger. da de ikke vet noe om bil og ikke vet hva forskjellen på en stål felg og en lastebil er engang. men utover det er det fullt mulig og komme å se på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 den er grei. men er ikke tilgjengelig på tlf mellom 07:00 og 15:00 på hverdager. i denne tiden er det kun sms som kan besvares. og fra onsdag 4 til onsdag 11 er jeg ikke tilgjengelig. skal en liten tur til syden. og de som er her da er ikke istand til og vise deg noe felger. da de ikke vet noe om bil og ikke vet hva forskjellen på en stål felg og en lastebil er engang. men utover det er det fullt mulig og komme å se på de. Kan fikse det jeg også om det er krise. vise frem felgene så du får prøve montert altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 ja det går jo ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 ...BUSP... (Bringing up sjøbuses post) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 BUMP med hilsen fra syden. masse sol og varme paa gran canaria naa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg