Sungam Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Vet ikke om dette er riktig plass men jeg prøver Hvilke lykter er dette. Har kanskje tenkt å skaffe meg nye lykter til min 318i e46.
tmice Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 For meg ser det rimelig standard ut, bare med sota blinkers, og ettermontert AE.
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 er helt enig her. ser til og med hullet til orginal parklyset i den ene reflektoren
Sungam Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 oki, har ikke stor greie på dette som dere kanskje kan skjønne men altså de har bare skiftet blinkers og satt på AE? ae er angel eyes xenon? Ser iaf ut som det er det
tmice Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 oki, har ikke stor greie på dette som dere kanskje kan skjønne men altså de har bare skiftet blinkers og satt på AE? ae er angel eyes xenon? Ser iaf ut som det er det AE= Angel Eyes, ja
Haug530D Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 oki, har ikke stor greie på dette som dere kanskje kan skjønne men altså de har bare skiftet blinkers og satt på AE? ae er angel eyes xenon? Ser iaf ut som det er det AE er Angel Eyes ja, men det trenger ikke være Xenon i lyktene for det.
Mr.Silver Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 hvilke lykter er det folket anbefaller til 2001 modell E46 touring? Med AE selvfølgelig Kompis som skal kjøpe seg nye men usikker på hvilke som er dugende.
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 hvilke lykter er det folket anbefaller til 2001 modell E46 touring? Med AE selvfølgelig Kompis som skal kjøpe seg nye men usikker på hvilke som er dugende. orginale 2001 model touring lykter med løse AE ringer han setter inn selv. det meste andre er jalla lykter som dugger eller har dårlige ringer fulle av prikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå