DanH Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Er det mulig å valse 2 cm ut på bakskjermen, på en e39 touring? Vil ha på bredere dekk. og de stikker ut ca 2 cm fra skjermen.
korny Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 skal du lakke bakskjermer : ja skal du ikke :nei du tvinger skjermkanten så mye ut i bunnen forran at lakk vil sprekke og det bør sparkles for og få en pen avslutning.
DanH Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Skal ha på 285/35 19. Nå blir det bare 265, men TUV papirene tillater litt mere, og så slipper jeg "tyskerstuk" Er det snakk om å legge kanten på hjulbuen helt ut også? Bildet viser 285, men disse måtta altså av igjen.
zH- Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Det var ikke mer plass innover da? kunne jo muligens dreid av litt på senter av felgen?
DanH Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Ikke sjans med mere innover. Felger og dekk er TUV godkjent med orginal spacer, i størrelse 285/35-19- Dette har jeg papirer på. Derfor ble det forsøkt som på bildet. men kan jo ikke trille til BT å vise de slik, samtidig som det ser litt "jalla" ut. Er det mulig å justere dette på camber, evt? Hvor mye kan jeg hente på camber + valsing?
vetu03 Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Ville ikke tro det skulle være noe stort problem å valse 2cm, men kommer jo ann på om lakken vil sprekke da.. Ring Automote å spør, de har peiling på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå