Torbjørn H Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 316 bruker iallefall 1 liter på mila om man kjører hardt og 0,8 vanlig 0,8 til vanlig? Tror nå søstra mi sin går mye billigere enn det på mila.. MEn skal sjekke det opp. Neppe mye. Min ligger også på 0,8 ved økonomisk kjøring.
oddis Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Helt riktig som det sies. Disse motorene, og spesielt B16 er så latterlige motorsvake at vinninga går opp i spinninga. Mangler så enormt moment at det er flaut. Hvis du aldri er over 2000rpm og 60km/t så er den meget økonomisk... men ellers, nei. Min bruker langt over 1L på mila i vanlig fart, på ca 2800rpm i 5gir.
vetu03 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hmm, kan hende det!! Fikk bare høre det av hun at den gikk så billig..
ZhilleN Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Kjærringa som kjøpte denna bilen og jeg syntes den gikk overraskende bra til å være en 316i. Og for all del den bruker 0,65 ved normal kjøring. Org. skjørta skal selvfølgelig bli byttet ut med m-tech stylinga, skal bli full m-optic på denne.
///Mysild Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Kjærringa som kjøpte denna bilen og jeg syntes den gikk overraskende bra til å være en 316i. Og for all del den bruker 0,65 ved normal kjøring. Org. skjørta skal selvfølgelig bli byttet ut med m-tech stylinga, skal bli full m-optic på denne. lykke til med å BYTTE kanalene men m3 kanalskjørt blir nok bra hehe *pirkepirke*
ZhilleN Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Kjærringa som kjøpte denna bilen og jeg syntes den gikk overraskende bra til å være en 316i. Og for all del den bruker 0,65 ved normal kjøring. Org. skjørta skal selvfølgelig bli byttet ut med m-tech stylinga, skal bli full m-optic på denne. lykke til med å BYTTE kanalene men m3 kanalskjørt blir nok bra hehe *pirkepirke* Har ikke sagt det skal byttes kanaler, bare frontfanger og bakfanger
///Mysild Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Kjærringa som kjøpte denna bilen og jeg syntes den gikk overraskende bra til å være en 316i. Og for all del den bruker 0,65 ved normal kjøring. Org. skjørta skal selvfølgelig bli byttet ut med m-tech stylinga, skal bli full m-optic på denne. lykke til med å BYTTE kanalene men m3 kanalskjørt blir nok bra hehe *pirkepirke* Har ikke sagt det skal byttes kanaler, bare frontfanger og bakfanger du skriver her at du skal ha bytte kanaler... for den har ikke noen sideskjørt orginalt... men jeg skulle bare være pirkete!
GiljeN Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 mye lå den får ? eller gikk for ? står bare solgt nå
ZhilleN Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 mye lå den får ? eller gikk for ? står bare solgt nå Kjøpte den for 42000,-
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 slutt og drit deg ut a... er jo du som driter deg da! først sier du orginalskjørtene skal bort, noe den ikke har siden det bare er kanaler, så sier du at du skal ha full m-tech, og så sier du du bare skal ha på m3 front og bakende... kommer inn her og eier forumet og tror du kan alt! latterlig!
GiljeN Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 slutt og drit deg ut a... er jo du som driter deg da! først sier du orginalskjørtene skal bort, noe den ikke har siden det bare er kanaler, så sier du at du skal ha full m-tech, og så sier du du bare skal ha på m3 front og bakende... kommer inn her og eier forumet og tror du kan alt! latterlig! Dårlig dag ? pleier å være så hyggelig du GiljeN
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 har en fin dag hehe... men når han sier sånt, og det er han som driter seg, blir jeg litt småpisst... må bare få ut litt av og til...
ZhilleN Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 slutt og drit deg ut a... er jo du som driter deg da! først sier du orginalskjørtene skal bort, noe den ikke har siden det bare er kanaler, så sier du at du skal ha full m-tech, og så sier du du bare skal ha på m3 front og bakende... kommer inn her og eier forumet og tror du kan alt! latterlig! Eier ikke forumet og tror ikke jeg kan alt! dessuten har du misforstått for har ikke skrivi at sideskjørtene skal bort. Og hvis det irriterer deg så grønnjævlig så trenger du vel heller ikke å kommentere eller i det hele tatt gå inn på tråden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå