Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jeg er snart 16år nå og skal begyne å øvelseskjøre, og da kommer selvfølgelig de kjente bildrømmene strømmende. Jeg ligger muligvis litt inn i framtiden, for jeg har allerede begynt og sjekke finn.no daglig for hvilke biler som ligger til salgs for en pris jeg kan leve med. (mest for å vite hva jeg kan forvente fra min første bil en noe annet, jeg synes det er greit og være forbredt)

Jeg vil aller helst ha en bmw (E36-E46?) og bryr meg lite og rånerykte, bmw er bmw! Men jeg lurer på hva man burde se etter å passe seg for ved slike bilder? og hvilken pris må man forvente for et sikkelig eksemplar?

Vær så snill og hjelp meg!!!

Hilsen. skremt ungdom i en farlig og moderne verden :shock:

(som takk, her er noen high,res pics av BMW M1 Concept :wink:

ceszykbvh5x9ty6qvapg.jpg

319hb9ddfvs9oohmwvbm.jpg

uw8yj9w9xrdwgcfh4ye6.jpg

f51xs1actmxvdude02am.jpg

Skrevet

Takk for fine bilder.

Mitt tips til deg er egentlig å bare følge med på forumet, stille mer spørsmål, og lese hva andre skriver...

På 2 år har du lært masse.

Lykke til med veien til førerkort.

Skrevet

Velkommen til forumet, om det er noe spesifikt du lurer på anbefaler jeg deg å søke på forumet før du lager ny post, det aller meste er spurt om fra før av så det skal være mulig å finne mye informasjon slik :)

Velkommen til forumet, du har valgt riktig merke værtfall ;)

Skrevet

Du leter etter BMW, det er ikke noe å være skremt over :wink:

E36 og E46 er gode biler, men de har vel hatt noe trøbbel med traversen, om de er gått hardt og langt. Min er godt over 270 000, men er tett og fin ennå, viss en ser bort fra at foringene ikke eksisterer lengre :whistle:

Ikke kjøp e36 med m40 motor; utenom dette er motorene gode, sikre og for det meste underholdende :)

Pris kommer an på så mange faktorer: Stylede, oppbyggde og lakkerde biler med svære felger er gjerne overpriset i forhold til listepris, og motor har utrolig mye å si på hva folk kan tillate seg å ta for bilene sine. Akkurat i dag er vel bruktmarkedet, så vidt jeg har forstått, ganske stramt - til fordel for kjøper, men dette kan selvsagt forandre seg på 2 år..

Skrevet

Velkommen=) Jeg og startet å kikke når jeg var 15=) holdt på å kjøpe 940 turbo og sånt, men så fikk jeg kikka litt på e30 og sett noen filmer av turbo e30, og bitt av bmw basillen så da sitter jeg der, med ett e30 turbo prosjekt og en billig merce som vinter(merce kun for at de går nesten evig)=) men når skal du kjøpe bil? innen 2 år burde 3-serien ha kommet seg å et mer normalt prisnivå. hvis du skal ha en fin bil som holder og du skal bruke ville jeg ikket på 5-serie, da du får mye mer bil for penga iom at 3-serien er så overprisa.

Skrevet

Jeg som er 15 år, har vært medlemm av bimmers.no i like over et år, og en ting skal jeg si, man lærer MYE bare av å lese her. Mange gode folke her som har mye å si, kjempe bra! :)

Skrevet

ja, jeg har merket at det er mange her som vet hva de snakker om, og først og fremst er ærlige! (kan ha noe med at de eier bilene, og ikke prøver og selge dem til en intetanede kunde) takker for alle svar :-)

Skrevet

Har sittet og lest på forumet i ca 2 år nå og kjørte opp for en mnd siden.

Har lært utrolig mye. Vil hjelpe deg med kjøringen og veldig mye ved kjøp og valg av bil.

Er bare og lese det på forumet og under teknisk til venstre og søk vis du lurer på noe. står nesten garantert noe om det på forumet.

Er jo 1 mill innlegg her

Skrevet

Velkommen, husk også at en BMW med samme motor kan bli nesten fordoblet i pris pga utstyrsliste. Men BMW er jo knall biler, husk å høre rundt med forsikringselskaper og så du ikke får deg en smell ;) Det er dessverre mange idioter i verden :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...