Clerion Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Hmmm, ja.. men jeg syns ikke de virka så utrolig slitt
kbteknik Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 kommer feilen når du har gassen ibånn? hadde samme problem , men kun ved langsom accelerering, det var gasspjeldsensoren
Clerion Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Ved full #¤&/# ja, har ikke prøvd saaakte enda =p
Superbeetle Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 hm... du får holde fartsgrensene, så blir det ikke noe problem
Clerion Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Tok utroooOOoolig lang tid før den kom faktisk =D Men det er ikke saken... Si jeg bruker den på........vålerbana da =p eller kjører forbi på e6... Uansett X) den er ikke i orden og vil den skal være det når jeg selger, ellers får jeg bare kutte noen tusen.
Scampi Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Ikke meninga å hijacke tråden, men dette kan være noe det samme Er dette en vanlig feil på M43 også? Når motoren er kald, virker det som den henger litt på vei opp til 2000 RPM. Ved jevnt gasspådrag henger den i et halv sekund, så fortsetter turtallet oppover...hva kan det være.
Clerion Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Er bare å låne^^ Han som skal se på bilen trodde også muligens det var et overslag. Så om han kjøper den i tro om det er jeg fornøyd jeg =p har ikke tenkt å koste på den mer selv ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå