bmwlukas Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Der har du rette bilen! Den lurte jeg og på når den sto tilsalgs hos forrige eier. Den virket som en veldig bra bil ja. Km.std er jo helt topp.. ESS kittet gjør nok bilen kanon gøy å kjøre.. dette koster ca. 50.000kr med montering hos ESS. Løp og kjøp, lykke til:-)
jonr- Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Der har du rette bilen! Den lurte jeg og på når den sto tilsalgs hos forrige eier. Den virket som en veldig bra bil ja. Km.std er jo helt topp..ESS kittet gjør nok bilen kanon gøy å kjøre.. dette koster ca. 50.000kr med montering hos ESS. Løp og kjøp, lykke til:-) Ja, ess kitet ble satt på for litt over 6mnd siden. Det er iflg selger ganske så annerledes ift en original m3... jeg skulle få prøve en original m3 før jeg prøvde hans, så blir morro å sammenligne! Han sa det kostet en god del mer enn 50 lapper. han snakket på 80 ferdig montert, men det følger med kvittering og garanti, så det finner jeg ut:P gleder meg som en unge hvertfall.. blir en fin (forhåpentligvis) tur på bar asfalt hjem fra stavanger på søndag:D
morteym Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 460 HK fra ESS. Merket jeg ble litt misunnelig nå. Synd du ikke har hatt en orginal M3 først. Man vender seg fort til kreftene, og så himla rått med 360 hk når det gjelder g-krefter ved akslerasjon synes jeg ikke det er i lengden. Men jeg vil tippe at de 100 ekstra hk utgjør en markant forskjell på det...
bmwlukas Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Der har du rette bilen! Den lurte jeg og på når den sto tilsalgs hos forrige eier. Den virket som en veldig bra bil ja. Km.std er jo helt topp..ESS kittet gjør nok bilen kanon gøy å kjøre.. dette koster ca. 50.000kr med montering hos ESS. Løp og kjøp, lykke til:-) Ja, ess kitet ble satt på for litt over 6mnd siden. Det er iflg selger ganske så annerledes ift en original m3... jeg skulle få prøve en original m3 før jeg prøvde hans, så blir morro å sammenligne! Han sa det kostet en god del mer enn 50 lapper. han snakket på 80 ferdig montert, men det følger med kvittering og garanti, så det finner jeg ut:P gleder meg som en unge hvertfall.. blir en fin (forhåpentligvis) tur på bar asfalt hjem fra stavanger på søndag:D cfr 550 kompressor kittet til ESS koster 80.000,- ferdig montert. Men jeg trodde ikke det var det som sto på den du skal kjøpe? Er det ikke VT450 kit på den da? Det betyr uansett ingenting, bilen er helt topp, denne kunne jeg tenkt meg selv også!
Kristov Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Denne lå da til salgs for en kort stund tilbake?
jonr- Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 g:D cfr 550 kompressor kittet til ESS koster 80.000,- ferdig montert. Men jeg trodde ikke det var det som sto på den du skal kjøpe? Er det ikke VT450 kit på den da? Det betyr uansett ingenting, bilen er helt topp, denne kunne jeg tenkt meg selv også! hmm.. jeg vet ikke. han sa det var vt460 kit, men sa også det kosta 80k ferdig mont. Jeg finner uansett ut i morgen da jeg får se papirene:P
jonr- Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 da sitter jeg på gardermoen å ser ut... det snør skikkelig :S må si jeg gruer meg for 12timers-turen hjem igjen... Kommer til å være skilpadde i trafikken hele veien hjem.. Konklusjon på tråden. Venter man lenge nok, så finner man den bilen man vil ha. Jeg trodde en periode at jeg ikke kom til å finne "den rette", men det ordnet seg til slutt. For første gang i mitt liv, skal jeg også være med på div. stevner/treff så da sees vi der. hehe. Ser fram til villmann-kjøring på lukket bane. Hørte rykter om at bmw klubben arrangerer dette 1-2 ganger årlig. =)
morteym Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Gratulerer og lykke til med kjøpet. Ta det med ro hjem nå Det er vel orginal eksos på denne eller?
jonr- Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Gratulerer og lykke til med kjøpet. Ta det med ro hjem nå Det er vel orginal eksos på denne eller? takk for det! skal ta det med ro, ja:P vet ikke om det er originalt. Mulig jeg legger ut noen bilder med mer specs etter at jeg har kjøpt den. btw. snakket med selger nå og jeg spurte om hvor merkbart bedre den gikk i forhold til en original m3 - 3,93 sekunder brukte den på 0-100 målt med g-måler... kan det stemme a? syns det var umåtelig kjapt..
olew Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 ååå misunner deg den bilen der ja!grisefeit regner med du har gjort deg fortjent til den så da ønsker jeg deg lykke til,får håpe den svarer til forventningene
bmwlukas Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Hvordan gikk det med handelen? Er du fornøyd med bilen?
prebols Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Men vil du ikke få et problem når du skal eu godkjenne bilen med kompressor? Eller var den godkjent med det?
M3 Yngve Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Men vil du ikke få et problem når du skal eu godkjenne bilen med kompressor? Eller var den godkjent med det? Står ikke noe om at på EU kontroll skal dem se etter turbo, kompressor ol. Ser jo ut som en stor AC kompressor den fra ESS. Når en sånn strøken bil kommer på EU, tror jeg neppe det blir noe problemer. Grattis med en super fin M3.
jonr- Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 ååå misunner deg den bilen der ja!grisefeit regner med du har gjort deg fortjent til den så da ønsker jeg deg lykke til,får håpe den svarer til forventningene takk for det:) jo, den svarer til forventningene og vel så det! Og det er ikke pappa som står for innkjøpet nei, disse penga har jeg jobba for selv. Om det var det du sikta til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå