SteffenM2 Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Heisann! Da har jeg, Djcmb, og Stene89 slått oss sammen og skaffet verksteds lokalet! Det ble et fint lite sted på en låve, som vi skal få bruke i motsettning til at vi rydder der inne, og holder det pent. Noe vi selfølgelig takket ja til ! Prosjektene er min 02, som da endelig skal få den trøsten den trenger, og Marius's(Stene89) E30 få plass her i førsteomgang, samt at Claus(DjCmb) skal få sin fremkommelige bil inn her. 02'n skal i førsteomgang bli rustsveiset, samt noen fiffige løsninger på diverse skal også bli lagd. Bredding og annet er på plass alt! E30'en skal pusses opp, understell blir sandblåst, lakkert, og foringer blant annet blir byttet. E30en har vi planer om og sette M50B25 motor i, som etter vært skal bli turbo konvertert. Vi har endel og gjøre der oppe før vi kan få flyttet inn bilene, så vi håper og få kommet igang så fort som mulig. Her kommer noen bilder av det kommende verkstedet. Kommer også til og bruke denne tråden som en oppussings tråd for verkstedet, slik at dere får sett på alt som skjer! Updates vil komme så fort det skjer noe mer ! Vi håper og få bilene opp iløpet av helgen, så vi satser på det Hilsen Steffen, Marius og Claus!
Netlandet Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Faen meg på tide at du får fingeren ut av ræva med 02'en nå ja Steffen!
SteffenM2 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Hehe, så absolutt.. Gleder meg noe sinnsykt til og begynne! Men først så skal vi få lokalet til og ligne et verksted. Så blir det full oppstart! Blir og rydde og holde på der oppe veldig mye fremover, fordi det klør i fingra for både meg og Marius og skru!
Pedi Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Lykke til Steffen, det er noe spesiellt med det å endelig få sitt "eget" mekkelokale...
SteffenM2 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Lykke til Steffen, det er noe spesiellt med det å endelig få sitt "eget" mekkelokale... Ja, abbsolutt! Gleder meg til det blir mulig og skru her, etter en del rydding, og litt oppussing, så blir det bra.
Stene89 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Gleder meg som en gud til å begynne på låveverkstedet. Å ikke minst til vi får bilene inn der, samt noen nakne damer på veggene. dette hører hjemme på ett verksted gjør det ikke?
SteffenM2 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 I dag har vi fått ryddet litt mer, og i morgen blir det avhenting av dele bil! Snart er det klart for og ta opp E30'en til Marius, da 02n alerede er på plass. Så det kommer seg! desverre var kameraet tomt for strøm i det vi kom opp, så bilder er det heller dårlig med, får ta noen nye evt. i morgen om vi fortsetter.
SteffenM2 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Da har det kommet enda en bil.. Jeg og DjCmb har kjøpt oss 325 delebil. Skrik ut hvis det er noen som trenger deler!
SteffenM2 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Føler jeg skriver til meg selv her, skjerp dere folkens! Men idag har det skjedd mer, en hel haug faktisk. Fått flytta bobla, så nå er det plass til en bil til, første som skal inn er delebilen, som skal rives i biter. Først noen bilder av delebilen! Også noen ifra det nye verkstedet! Bobla på vei inn til sin plass Og da var den inne! Og plutselig var det plass til en bil til! Imorgen skal delebilen inn, og tas ifra hverandre!
tangorev Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Se her ja gutta Gikk turen hjem med bilen greit? Blir artig å se hva den blir til:) Stå på! Hilsen Christian
E36Cab1 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Pass på gnistene da,gamle låver pleier å være brannfarlige Hva er historien til den bobla da??
Stene89 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Tango; Turen gikk fint den! Bilen er på plass, snart revet i filler, den blir nok skrotet, da det var veldig mye rust på den. E36cab1; Akkurat her er det ikke store farer for brann, da dette er et gammelt fjøs, og alt er av betong. Historien til bobla er vel ikke akkurat mye og skryte av, er noe min far kjøpte, og skal pusses opp. Mye rust her også, men det blir bil av denne etterhvert også. - Steffen.
djcmb Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Delebilen er forresten skrudd ned. Gutta holdt på å koste seg men stakkars meg måtte jobbe 12 timer utendørs i snøværet:( Hehe Kommer en liten bildeupdate imårra tror jeg:)
Robbi3 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Har dere behov for en mann til? =D Holder til i Oslo, men stikker støtt å stadig innom Moss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå