Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har brukt timevis på å lete meg gjennom endeløse sider her på forumet om bmw e39 m3, men finner bare delvis relevante treff!

Jeg har blitt anbefalt bmw e39 av mange, og har lett over nettet for priser på fine eksemplarer, som ikke er "stylet/ødelagt" av mine jevnaldrene, men det er jo nesten umulig! Jeg leter etter noe under 100 000kr med grei kvalitet, og jaggu er det ikke enkelt! Kan noen fortelle meg litt mer om disse bilene, hvilken er best? og hva i #%&"¤# koster de?!!

MVH. Skremt Ungdom I En Farlig Og Moderne Verden :shock:

Skrevet

Kanskje også lettere å søke om du velger det hvilket forum du ønsker å søke i for å få de relevante treffene du søker etter. Alt ettersom det ev. er kjøp av bil, teknisk om bil, beskrivelse av prosjekter, bilder/filmer/show-off.

Søker du f.eks kun etter E39 eller M3 får du opp alle svar i de forskjellige kategoriene som inneholder E39 eller M3 og det dukker opp i de fleste samtaler i noen av trådene x-antall ganger.

Skrevet

Hei.

Trur du kan roe deg litt med leitinga etter ein E39. Med tanke på at prisen blir lavere om eit par år.

Skal du ha ein som er under 100k så må du i dag se etter ein E39 som mest sannsynleg er '96 eller '97 evt. lågt utstyrt '98.

Har sjølv ein E39 '96 modell 523i, som eg fekk relativt billig.

Ein ting du bør tenke på er motorstørrelse.

Og forsikring.

Forsikrings selskapa er generelt ikkje særleg glad i ungdom i BMW, men heldigvis er det billigare å forsikra ein 5-serie enn 3-serie.

Skrevet

Om du finner en kurant E39 vil jeg anbefale deg å få tatt en NAF-test på den, de går da igjennom alt teknisk på bilen samt rust osv. Koster noen kr men er hvert hver eneste. Det og helhetsinntrykket av bilen er det viktigste når du finner en bil i det pris-siktet du er ute etter. Få også med deg noen som har peil på bil ved ev. prøvekjøring, noen som vet hvor tight den bør være og hvordan den bør virke. Kan fort bli en kostbar bil E39 å reparere om man ikke tar noen forhåndssjekker.... Ellers er E39 en kjempebil :headbang:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...