540 Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Får dette opp i displayet på min e-39 540 98 mod : Transmission fail-safe program Trolig feil på automatgir, går over i nødprogram (2. gir) Hva er galt ?!
stroker Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Koble fra batteri i 30 min og se om det nullstiller seg først Hvis ikke bedre, reis til BMW for diagnose
540 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Koble fra batteri i 30 min og se om det nullstiller seg førstHvis ikke bedre, reis til BMW for diagnose Takk for tipset skal prøve det i Morgen , Hvis ikke så blir det Bmw neste. huff huff! Mvh 540
stroker Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Et annet tips kan være batteriet ditt Er det dårlig? Eventuelt få det sjekket... Sjekk også terminalene på batteriet slik at de er godt tilskrudd Vet det høres rart ut, men har tidligere lest diverse poster på ulike fora om rare automatproblemer dersom batteri er dårlig og/eller ikke skikkelig tight tilkoblet
540 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Et annet tips kan være batteriet dittEr det dårlig? Eventuelt få det sjekket... Sjekk også terminalene på batteriet slik at de er godt tilskrudd Vet det høres rart ut, men har tidligere lest diverse poster på ulike fora om rare automatproblemer dersom batteri er dårlig og/eller ikke skikkelig tight tilkoblet Ja kan nok være noe med Batteriet , For har nettopp måtte lade det for det var tomt for strøm sånn helt plutselig , Så Skal prøve dette nå. Takk i gjen håper du har rett Da koser lommeboka seg he he Takk
stroker Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Da satser vi på at batteri er synderen Kan være en ide å investere i nytt kanskje...
540 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Da satser vi på at batteri er synderenKan være en ide å investere i nytt kanskje... Ja vi satser på det og nytt batteri er Bestilt.
Hansh Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Opplevde noe lignende på en Mercedes E-klasse jeg lånte tidligere i vinter. Den var helt tom for strøm da jeg hentet den og da jeg skulle kjøre nektet den å gire opp fra 1. gir (ingen feilmeldinger). Ordnet seg ved å slå av og på tennigen når den hadde fått ladet en stund. Regner med du kan ha et lignende problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå