bmw730 Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Hei jeg har en 2x12" arizona eagle kasse.. Hva kan jeg få igjen for en sån kasse egentli??? Subbene er pent spilt hele tiden.. Anbefales det å kjøpe seg 18 tommer å ha i bilen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Spørs jo litt hvordan kassa ser ut og sånt da, men regner med du får mellom 1500-2000,-. 18 tommer er litt drøyt spør du meg. Anbefaler ikke akkurat det, med mindre du har stor bil (kassebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Ja, 18 tommer blir for stort i en 7serie, 15 tommer i en bil er maks spørr du meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 18? Hva er det med folk a? Får jo ikke digg lyd med det.. En evt to BRA 10" så får du digg bass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 18? Hva er det med folk a? Får jo ikke digg lyd med det.. En evt to BRA 10" så får du digg bass! Agreed... Selv kjører jeg med 12" med en litt overdimmensjonert forsterker, men jeg har ikke noe særlig volum på subben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Vist du vil ha mye lyd anbefaler jeg denne! http://www.mamut.net/dynabel/subdet534.htm Denne gi vannvittig mye lyd og faktisk meget gunstig lydkvalitet. Til en meget gunstig pris! mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 18" sub er kun brukendes til og spele ballader og litt country, siden element er sopass stort, så slår de ikkje like raskt som feks: en 12" sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå