badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 her er noen nye bilder vet at d er amatør tatt, men var pga plassmangel i garsasje... og ute snør det.... som sagt bilen kan selges hel for dem som byr over 20 000! dette er billig folken mye bil for penga!!
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 1000 for radiator tannstag vet jeg desverre ikke hva er og pris bare by på
sdfdsfds Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Mye skal du ha får den svarte lista over hanskerommet og dekslet under hanskerommet og luftfilterboksen. Og har du alle dekslene i kofferten, jeg har det nede ved låsen det store men mangler alle de andre
Bimmerlars Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hva vil du ha for rattet komplett med slepering, airbag og litt av ledningsnettet til sleperingen + lokket på sikringsboksen? Tror ikke kontakten på dette rattet passer rett i 92 modell, så fint om jeg får med litt av ledningsnettet til det.
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 kan ikke dere komme bud så vurderer jeg utifra det:) lettere for meg da hehe
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 har et bud på 1800 kr på selve rattet nå så.. byr du over så kan du sikkert få med det ledningsgreiene.)
Hanzo/// Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 hvor mye for motoren da? passer den rett nedi en e34 og eller? har tenkt 12000 på den da fullt servicehefte følger med+ diverse som bekrefter at den har vært hos BMW forhandler der den har utført sine servicer.vet ikke om den psser i E34 men du kan jo høre rundt:) skal vel passe etter d jeg tror. bilen kan selges hel for den rette sum så gi bud! Da snakker du om motor og gear?
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 kan selge motor alene ja, men girkassa kan medfølge for en liten ekstra. girkasse hjerne og komplett motor med nøkkel og EWS 14000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå