Zeeks_Racing Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 brått begynte airbag lampa å lyse gitt. har ikke skrudd på noe eller noe sånn, så syns det var litt rart. noen som vet hvorfor? hvordan får jeg den bort igjen?
E36Cab1 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Kansje kontakt til beltestrammere,men ta en diagnose.
MonsterE46 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 eg har det samme.. min bil hadde akkurat kommet fra service. Også ett par dager etter jeg hadde fått den igjen "pop'et" lyset for airbagen opp. Det e vel mulig å bare få noen på ett verksted til å ressette computeren eller noe slikt? tror dere det e dyrt?
-Lasse- Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Airbag lampe er et kjent problem på e46. Det kan feks være sensormatta i passasjer setet som er gåen.. Da hjelper det dessverre ikke å resette.
pbk Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Airbag lampe er et kjent problem på e46. Det kan feks være sensormatta i passasjer setet som er gåen.. Da hjelper det dessverre ikke å resette. Hadde det lyset, fikk det resatt ifm noe annet på verksted, men neste gang jeg hadde passasjer i forsetet kom lyset på igjen. Må bytte sensormatte. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/291770 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94545
|Andreas| Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hadde det lyset, fikk det resatt ifm noe annet på verksted, men neste gang jeg hadde passasjer i forsetet kom lyset på igjen. Må bytte sensormatte. Var det dyrt eller? Samme lampe lyser i min E39. Fikk resatt den, men den kom tilbake etter en liten stund.
bad_ip Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Husker ikke nøyaktig hva jeg betalte når jeg byttet i min e46. Men tror matten koster litt over 1000kr? og et par timers arbeid. 3000kr ca?
Hansh Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Koster ca. 1000,- for matten og 4-5000,- for jobben inkl. matte på verksted.
steinar84 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 grunnen til at mattene ryker. er at folk setter kneet ned i setet og strekker seg etter ting i bilen. det tar knekken på sensor matter og varmesete element.
E30 336mi Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Lyser innimellom på min også, men er værst når man har passasjer. Stoppe å starte bilen har gått for min del, men er jævla irriterende. Er det vanskelig å bytte matte selv? eller er det kun verkstedmat??
Zeeks_Racing Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 takk takk for alle svar jeg får prøve å ta en diagnose / resette jeg da å se hva som skjer
steinar84 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Lyser innimellom på min også, men er værst når man har passasjer. Stoppe å starte bilen har gått for min del, men er jævla irriterende. Er det vanskelig å bytte matte selv? eller er det kun verkstedmat?? har ikke gjort dette på bmw før. men prinsipet er sikkert det samme med andre biler. du må ta ut setet demontere deksler og setejusterings kntter. så må du løsne sete trekket på sitteputa og trkke det av. det er sikkert festet med tjenger eller lignende, så ligger den der under trkket. du må sikkert ha tjenge tang og tjenger for å få på igjen trekket. tar litt tid derfor blir det litt dyrt på verksted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå