Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har det samme.. min bil hadde akkurat kommet fra service. Også ett par dager etter jeg hadde fått den igjen "pop'et" lyset for airbagen opp. Det e vel mulig å bare få noen på ett verksted til å ressette computeren eller noe slikt? tror dere det e dyrt?

Skrevet

Airbag lampe er et kjent problem på e46. Det kan feks være sensormatta i passasjer setet som er gåen.. Da hjelper det dessverre ikke å resette.

Skrevet

Hadde det lyset, fikk det resatt ifm noe annet på verksted, men neste gang jeg hadde passasjer i forsetet kom lyset på igjen. Må bytte sensormatte.

Var det dyrt eller?

Samme lampe lyser i min E39. Fikk resatt den, men den kom tilbake etter en liten stund.

Skrevet

Lyser innimellom på min også, men er værst når man har passasjer. Stoppe å starte bilen har gått for min del, men er jævla irriterende. Er det vanskelig å bytte matte selv? eller er det kun verkstedmat??

Skrevet
Lyser innimellom på min også, men er værst når man har passasjer. Stoppe å starte bilen har gått for min del, men er jævla irriterende. Er det vanskelig å bytte matte selv? eller er det kun verkstedmat??

har ikke gjort dette på bmw før. men prinsipet er sikkert det samme med andre biler. du må ta ut setet demontere deksler og setejusterings kntter. så må du løsne sete trekket på sitteputa og trkke det av. det er sikkert festet med tjenger eller lignende, så ligger den der under trkket. du må sikkert ha tjenge tang og tjenger for å få på igjen trekket. tar litt tid derfor blir det litt dyrt på verksted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...