warem Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hei! noen som har samme problem som meg, treghet med å få tadd ned cabben? den er elektrisk. går det ann å overhale motorn til cabben? eller er den noe annet jeg kan gjøre?
Jesse Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hvor langt tid er det snakk om da? Kan være den trenger ny programmering. Stopper den opp og hakker og slikt?
warem Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Nei det er bare den bakerste delen av caben, som den ikke greier å løfte opp av seg selv. må hjelpe den opp ellers så går den fint.
Kjennern Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er det kaldt når du gjør det siden det er vinter bilder du legger ut?
warem Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 bruka ikje biln på vintern... står i garasjen.... men den burde jo virke når det er kaldt uannsett....
Kjennern Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Sant nok, men står i boka at man ikke skal bruke den under -10. Tenkte kanskje på noe rundt det. At det kunne vøre for kaldt rett å slett.
warem Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 ja d kan jo vær det som er feil. bynte å gå tregt når d blei høst... får vell vente til sommern å se om d blir bedre.. hehe... er første vinter jeg har biln.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå