Eska Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 ØNSKES KJØPT! *Strøkent sort dashbord fra 525-M5 med ledningsnett fra 1992 eller nyere! *4 stk. E34 M5 felger turbine style (20), trenger ikke være med dekk! Hvis noen har dette så send meg gjerne en pm med pris!! Planer for 2013: Ble rygget på av en eller annen tulling som stakk av etterpå! så most hele nyreoppstilling og plast der, samt herpa litt opp fremfangeren. Blir en liten runde på bilen i sommer i forbindelse med dette. Her er checklisten for sommeren 2013: -Sparkle, fikse og lakke opp M5 fanger foran -Bytte grillramme, nyrer, og lyktegriller -Sorte DE lykter, tåkelykter og blinklys -Nye filter overalt -Nye kanaler -Fjerne rust og tektylere bak -Montere rustfritt grenrør og kanskje bytte eksos. -17" E34 M5 "turbine" system 1 hvite (sommerdekk) !!ønskes kjøpt!! Ellers setter jeg pris på tilbakemeldinger om hva jeg ikke/burde gjøre Platen som skal inn i bagasjerommet, den er nå nesten helt ferdig tilpasset bagasjerommet! Flere bilder.. For at platen lett skal kunne taes inn og ut, så blir den leddet.
Toro Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er det bare meg som lurer på hva slags bil dette skal inn i tro?
Eska Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Legger ut et par bilder etter kveldens økt regner med å bli nesten ferdig i bagasjerommet i løpet av helgen... Bynner og ta form nå, noen som ser hva målet er? Begynt me liming sparkling osv Flere bilder
Glenno Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er det bare meg som lurer på hva slags bil dette skal inn i tro? Sedan eller touring? Bruker ikke mdf plater altså?
Eska Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Jepp riktig! er virkelig hodebry og drive og måle og skjære ut så mye og fikle med filt osv
///FredriK.S Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hehe, men skulle det ikke bli stero anlegg i bilen da?
Eska Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Er det bare meg som lurer på hva slags bil dette skal inn i tro? Sedan eller touring? Bruker ikke mdf plater altså? Det er en sedan Hehe nei bruker bare 9mm kryssfiner, er lett og jobbe med, sprekker ikke så lett, og jeg hadde det tilgjengelig:P ettersom alt jeg lager til skateboard er av kryssfiner subkassen er bygd i MDF da;)
Eska Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Hehe, men skulle det ikke bli stero anlegg i bilen da? Joda;) blir det og! hvis du ser det store firkantede hullet bak der skateboardplaten skal være, der skal subben stå er ikke helt ferdig planlagt, hehe tar det mens jeg bygger, mulig de blir noe forsterkere på siden eller noe
Glenno Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 tror jeg heller ville brukt spon istendfor kryssfiner men. Får Følge prosjektet ditt .
kbteknik Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 tror jeg heller ville brukt spon istendfor kryssfiner men. Får Følge prosjektet ditt . spon tåler dårligt fukt
Eska Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 tror jeg heller ville brukt spon istendfor kryssfiner men. Får Følge prosjektet ditt . spon tåler dårligt fukt Du sier noe der;) kryssfiner er ikke spesielt glad i fukt det heller så tror jeg skal male et par strøk for å sikre litt mot fuktopptagelse osv, kjedelig hvis fukt får platene til og bøye seg osv!
Eska Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Tenkte kanskje d kunne være gøy og slenge ut et par bilder fra slik bilen var da jeg overtok den! Her er bildene fra før jeg begynte på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå