///FredriK.S Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Ble konge med nye fangere. likte uten yktespoilere best.
Eska Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Jeg har et sett med slike felger... Felgene ble kjøpt brukt, og de er avbalansert, men vektene er på utsiden, på kanten. Du kan se det på bildet, oppe på felgen litt til høyre. Er det slik at vektene må være her? skulle helst sett at de var "unsynlige" så du fikk en ren kant... Noen som kan svare på dette:)??
Eska Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Ble konge med nye fangere. likte uten yktespoilere best. Takker til alle for gode tilbakemeldinger, jeg har tenkt på det og googlet litt bilder, bynner og bikke for ikke lyktesenkere. Men er jo ikk mye arbeid og ta av og på osv da så vi får se...
Eska Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Hei, Prøver og sjekke igjen om noen kan svare på spørsmålet jeg stilte om felgene og avbalansering litt lenger opp her på side 6. Noen som har noe svar?
a_hansen Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 vektene må ikke sitte der.er ikke noe problem å få balansert felgene me vektene på innsiden
Eska Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 vektene må ikke sitte der.er ikke noe problem å få balansert felgene me vektene på innsiden Ok, takk for svar
Velox Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Enkle pene inngrep for å få bilen penere og mer etter din smak! Kult at du tar initiativ. Er det noe spesielt med dere Molde gutta?!
Eska Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Har endelig fått klips osv til sideskjørtene mine og smelt dem på, sammen med lyktesenkere, senkesett er bestilt så det kommer vel om ikke så lenge Bilder;
Eksos Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Meget pen bil du har fått etterhvert! Men for alle del, knekk lyktesenkerene i 2 og hiv dem i boss
Eska Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 Hehe takker Ja begynner og bli fornøyd nå Nå har senkesettet mitt kommet! Skal monteres så fort jeg har fått tak i nye topplager, Noen som vet hvem som leverer rimeligste? og så fort jeg får hjelp til monteringen av dem Har en gullgod hulk nedi gata som ska hjelpe meg hehe
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 har du el rollo i bakruta eller? ser du har holderen til brytern
Eska Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Hehe, nei har ikke det, har byttet interiøret så det er ikke bryteren du ser, er bare et lite deksel jeg laget for og skjule hullet etter bryteren. Skulle gjerne hatt det da
NeonMuffler Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 du har ikke lyst til å selge meg dekselet eller? for jeg har el rollo, men det er bare skjært et hull i midtkonsollen som brytern detter gjennom hele tia .
///Martin Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Som andre her har sagt; riv av lyktespoilerene og send dem tilbake til Kina! Ellers mangler du bare senking og shadowline lister rundt vinduene(stoooooor forskjell). Veldig fin E34 btw:)
Eska Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 du har ikke lyst til å selge meg dekselet eller? for jeg har el rollo, men det er bare skjært et hull i midtkonsollen som brytern detter gjennom hele tia . Joda det går vel ann om jeg får tak i et nytt sikkert! skal hvertfall ha det i bakhodet, har sett litt på el rollo til ettermontering, må finne ut om jeg skal eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå