Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har et sett med slike felger...

s7rmxnpsgodshzxd1qla.jpg

Felgene ble kjøpt brukt, og de er avbalansert, men vektene er på utsiden, på kanten. Du kan se det på bildet, oppe på felgen litt til høyre. Er det slik at vektene må være her? skulle helst sett at de var "unsynlige" så du fikk en ren kant...

Noen som kan svare på dette:)??

Skrevet
Ble konge med nye fangere. likte uten yktespoilere best.

Takker til alle for gode tilbakemeldinger, jeg har tenkt på det og googlet litt bilder, bynner og bikke for ikke lyktesenkere. Men er jo ikk mye arbeid og ta av og på osv da :wink: så vi får se... :)

Skrevet

Hei,

Prøver og sjekke igjen om noen kan svare på spørsmålet jeg stilte om felgene og avbalansering litt lenger opp her på side 6. Noen som har noe svar? :wink:

Skrevet
vektene må ikke sitte der.er ikke noe problem å få balansert felgene me vektene på innsiden

Ok, takk for svar :D

Skrevet

Enkle pene inngrep for å få bilen penere og mer etter din smak! :) Kult at du tar initiativ. Er det noe spesielt med dere Molde gutta?! :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Har endelig fått klips osv til sideskjørtene mine :) og smelt dem på, sammen med lyktesenkere, senkesett er bestilt så det kommer vel om ikke så lenge :lol:

Bilder;

ws229ej8nr7l2w93nel8.jpg

l6v5af2kokexrom9m7r7.jpg

f0goyfdytv5o69p7i4l0.jpg

5kgcwoelcrywwgfhthql.jpg

6wmz7sjwgqyz9lz75fz7.jpg

Skrevet

Meget pen bil du har fått etterhvert!

Men for alle del, knekk lyktesenkerene i 2 og hiv dem i boss :)

Skrevet

Hehe takker :wink: Ja begynner og bli fornøyd nå :D Nå har senkesettet mitt kommet! :lol: Skal monteres så fort jeg har fått tak i nye topplager, Noen som vet hvem som leverer rimeligste? og så fort jeg får hjelp til monteringen av dem 8) Har en gullgod hulk nedi gata som ska hjelpe meg :D hehe

Skrevet

Hehe, nei har ikke det, har byttet interiøret så det er ikke bryteren du ser, er bare et lite deksel jeg laget for og skjule hullet etter bryteren. 8) Skulle gjerne hatt det da :lol:

Skrevet

du har ikke lyst til å selge meg dekselet eller? for jeg har el rollo, men det er bare skjært et hull i midtkonsollen som brytern detter gjennom hele tia .

Skrevet

Som andre her har sagt; riv av lyktespoilerene og send dem tilbake til Kina! Ellers mangler du bare senking og shadowline lister rundt vinduene(stoooooor forskjell). Veldig fin E34 btw:)

Skrevet
du har ikke lyst til å selge meg dekselet eller? for jeg har el rollo, men det er bare skjært et hull i midtkonsollen som brytern detter gjennom hele tia .

Joda det går vel ann om jeg får tak i et nytt sikkert! skal hvertfall ha det i bakhodet, har sett litt på el rollo til ettermontering, må finne ut om jeg skal eller ikke :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...