Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Denne M3en er vel Bui_johnny sin. Nylakkert å greier

Uff, er antagelig han sin :/ Han pendler mye mellom Oslo og Lier...

Sant det, sett han en eller to ganger mot lier. Men alltid er jeg i motsatt kjøreretning :P hehe

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var jævlig glatt idag ja.

får håpe bilen ordner seg ser ut som bakstillinga har fått en trøkk.

samme skjedde meg for en måneds tid siden

Skrevet

hei alle sammen, det var min bil ja :) men selve meg var ikke til stede.. ang bilen så er den 99,9% hel og fin. fikk en bitte lite skade under frontfangern "bare" ;) lucky car sier jeg bare. hengern er bare å kaste vekk nå bare, helt skeivt og ødelagt. bilen er sikkert total vrak også ;) men det viktigste er at sjåfør og passasjer i bilen er uskadd!!

Skrevet
men det viktigste er at sjåfør og passasjer i bilen er uskadd!!

gæærn eller, det viktigste er jo att den nylakka e46'n ikke fikk noen riper :wink::roll: hehe

Skrevet
hei alle sammen, det var min bil ja :) men selve meg var ikke til stede.. ang bilen så er den 99,9% hel og fin. fikk en bitte lite skade under frontfangern "bare" ;) lucky car sier jeg bare. hengern er bare å kaste vekk nå bare, helt skeivt og ødelagt. bilen er sikkert total vrak også ;) men det viktigste er at sjåfør og passasjer i bilen er uskadd!!

Bare jeg som ikk heelt skjønner hva du skriver her?

99,9% hel og fin, og lenger ned er bilen totalvrak? Hehe

Skrevet

jeg tipper at varebilen som står oppe på naf bilen trakk hengeren som m3en står på, bilen som dro hengeren og hengeren er vrak, men bmwen er like fin -0,1 % vell og merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...