badsha Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 selger en komplett E36 328i coupe som er støken i lakken og motor!! selges til høystbydende over 20 000 bilen er fortollet inn men selges uten skilter! her er mye bil for penga gutter... gi bud skal bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenher Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 hvilket intreiør er d i den? mod? noe utsyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 interiøret kan du jo se på bildene, er sånn mørkt sort blått sports interiør. mod er 96! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenher Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 ja bildene kom ikkje me ein gang i stad men er d svart taktrekk? takk luke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 yepp er svart taktrekk og takluke som er elektrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsi Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 pm vis det ender opp som delebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Selger du bare tannstang og radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 ingen som vil ha en strøken 328 til 20 000??? er d noe galt her på den iden eller er folk bare trege her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 15000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 blir nok fort kvitt denne må bare være litt tolmodig til rette mann ser annonsa hadde kjøpt den blankt jeg hadde dette vert for noen månder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 15000,- bud notert men ga selv over d så den går til førte mann over 20 000 ellers beholder jeg den og lar den stå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 får ejg ikke noe respons her på bimmers snart så legges den ut på finn.no, tenkte bimmersfolka skulle få første retten, men hvis ikke så gårn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 solgt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Det var jeg som kjøpte bilen. Jeg trenger bare alt som har med motor,drivverk,eksos og understell. Så alle deler til karosseriet og interiøret blir solgt, så dere som har vist interesse for delene kan ta kontakt med meg. Men helst på telefon 92 22 65 44 siden jeg vil være på reise for å hente bilen. Sjekker mailer på formiddagen og drar av gårde på ettermiddagen. Setter opp en prisliste etterhvert, men ikke før jeg har hentet og betalt bilen. Dere kan jo gi bud på hva dere trenger til min PM. Så kan jeg lettere få et overblikk. Det er jo en stor fordel for dere som bor i Mandal,Kristiansandsområdet som trenger panser,dører,interiør osv. Det er en fordel hvis hele setene blir solgt samlet. Dørtrekkene enten sammen med setene eller helst samlet. Det vil jo være mange meget bra deler her. Spesielt dere som har bil i samme farge. Selve karosseriet kan hentes gratis for dere som eventuelt har fått skade på fronten eller baken eller annen plass. Men først etter at de fleste delene er skrudd av. Bilen vil bli parkert litt utenfor Kristiansand, og store deler kan hentes der. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg