Spiritus Sancti Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Den burde du faen emg kjøpe Dac! Hehe, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 60.000,- i mellom på denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=102403 Ja dette hørtes interessant ut skal se mere i morra på bilen din. Jeg holder kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Til dere som forventa bilder i dag, så må jeg desverre si at det kom en uforusett snø storm i larvik som dekte både bil og plass. Skal få tatt bilder når jeg har fått måket ut bilen som må gjøres i morra desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 60.000,- i mellom på denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=102403 Ja dette hørtes interessant ut skal se mere i morra på bilen din. Jeg holder kontakt! Er bare å spørre hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Hei! av skadene som nevnt, er litt inntressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hei folkens! Sorry for useriøsheten, men hadde veldig problemer med nettet mitt i går, så fikk ikke lagt ut noen bilder av skadene. Derfor legger jeg de ut nå! Som dere ser så er det ikke veldig ille, det som kanskje er verst er metallet som er bak fangeren, dette vil jo være bak plastikfangeren, så det er jo opp til kjøper hvorvidt han vil gjøre dette. Dette er bulken som er på forskjermen, som sagt følger det med 2 forskjermer som tbare trenger lakk.. Og ett siste bilde for og lette litt på samvittigheten! :D Bare og spørre om det skulle være noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 60k for en skada E30 med ettermontert M-Tech 2 er vel i drøyeste laget. Ser den mangler M-Tech 2 støtfangeren foran også.MEN, fin bil, det var det! om denne mangler fronten så er jeg blind. lekker bil. handlet den i stavanger lr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Den har leppa,men ikkje fangeren. Ser at fangeren ikkje følger leppa på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 er det ikke en orginal mteck2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Les hva det står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 nei,står lenger oppi tråden dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 dette er kun en 320 med 325 motor og ettermontert mtech 2 plast. bare sånn at man er obs på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 ja den mangler m tech II støtfanger, ser det på lista, m techII har ikke den listen midt på som de vanlige har... det som må tas er evt bakfanger bakskjerm og en framskjerm el så jeg da helt galt på bildene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 ligger det inne noe bud på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg