Peoplez Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Yes, da var dette mitt første innlegg på ganske lang tid, har i det seinare kjørt e39 touring, standard editon! den solgte eg idag, og nå skal eg til oslo imorra tidlig og hente en svart e61 525ia lookin foreward. Bestemte meg for å ta bensin utgava av 525, iom at lyd og aktiv kjøring er prioritet Noen som har noen erfaringer med e60/61?
Peoplez Posted January 18, 2009 Author Posted January 18, 2009 Blir vel litt utgifter da... tenker på da?
Kevin=) Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Blir vel litt utgifter da... tenker på da? blant annet beeeeeensin hehe
Skands1 Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Gode biler dette! Du må ikke gidde å høre på alle de med eldre BMW-er som påstår det er så mye feil på E60/61. Kun misunnelse
Kevin=) Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Yes, da var dette mitt første innlegg på ganske lang tid, har i det seinare kjørt e39 touring, standard editon! den solgte eg idag, og nå skal eg til oslo imorra tidlig og hente en svart e61 525ia lookin foreward. Bestemte meg for å ta bensin utgava av 525, iom at lyd og aktiv kjøring er prioritet Noen som har noen erfaringer med e60/61? Når du skriver aktiv kjøring tørr jeg nesten, sier bare nesten å påstå at en 525d hadde vært mere morro. Lyden er vel bedre på bensinen men på de nye så er de jo nesten lydløse før man bytter eksosen på de. bil + automat = aktivkjøring? hehe neeeh
Saltkjelen Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Gode biler dette! Du må ikke gidde å høre på alle de med eldre BMW-er som påstår det er så mye feil på E60/61. Kun misunnelse Ja, akkurat det forstår ikke jeg heller. Jeg har forstått at de som klager, er de som ikke har noen som helst form for kjennskap til bilene utenom bilder via internett og utstillingsmodeller hos BMW forhandlerne..
Peoplez Posted January 18, 2009 Author Posted January 18, 2009 diesel er sikkert fint det, har forøvrig prøvd e60/61 520d,525d,530d,535d, og stort sett alle bensinere inkl. m5. forbruk heim igjen låg på 0,85 pr.mil. er ikke så fælt det alt etter kjøring. Men bensin rekkesekser slår ikkje feil. Veldig fornøgd med bilen, har tenkt å få proff sotete ruter rundt om og sette på m-sport fanger foran. muligens justerbart senkesett. Får se korleis det ser ut da eg har fått på fangeren.
Peoplez Posted January 19, 2009 Author Posted January 19, 2009 yes, skal få ordnet noen bilder av den til helga
Hofmeister-Knick Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Yes, da var dette mitt første innlegg på ganske lang tid, har i det seinare kjørt e39 touring, standard editon! den solgte eg idag, og nå skal eg til oslo imorra tidlig og hente en svart e61 525ia lookin foreward. Bestemte meg for å ta bensin utgava av 525, iom at lyd og aktiv kjøring er prioritet Noen som har noen erfaringer med e60/61? Har kjørt snaut 40000 km i min 525da på to år og null hull. Har nå gått drøyt 70000 km. Og E60 gjør det vel ikke så aller verst i feilstatistikker heller. Du har sikkert intet å frykte!
Recommended Posts