Gå til innhold

Opel Combo vurderes solgt eller byttet i eldre Bmw.

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier, har en Combo som jeg igrunn er blitt litt glad i. Den har fungert som altmuligbil og har jaggu gjort en supergod jobb!

94mod.

194.000km

Eu ok i 2år

Årsavgift for i år betales av meg :roll:

Splitter nytt batteri

Byttet olje på girkasse og motor nylig.

Supergod bil med et supert varmeapp.

Oh, ja. Det er en 1.4i. Bruker ca ikke bensin at all. Overraskende stort varerom!

Kan selvfølgelig også selges om jeg får et greit bud. Husk at årsavgifta alene kommer på 3000ish kr når jeg må betale den i vår/sommer.

Da jeg faktisk er glad i kjerra bør jeg få et greit bud/bytteforslag hvis et salg/bytte skal være aktuelt.

Mao ingen vrakpantbud o.l! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det speilet teipet? eller ser jeg feil?

er det noe skader, rust eller noe feil på bilen?

noe som må byttes ut ?

mulighet for og legge ut flere bilder=

hvor holder du til?

gode sommer og vinter dekk?

og til slutt har den henger feste?

ble mye dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Speilet er teipet, det er den eneste negative tingen med kjerra tror jeg. De stikker litt langt ut, forrige eier har nok klappa speil med en annen bilist :)

Ingen skader på bilen.

1.5 uke gammelt kvalitetsbatteri! (Nå fyrer den i alle temperaturer, laveste hittil har vært -31)

Eneste jeg kanskje ville bytta etterhvert er bunnpanna da denne har fått seg en kavring. Den er tett og fin altså, jeg er bare litt pirkete.

Bilder kan jeg ta i morgen!

Jeg holder til på Tynset nord i Hedmark.

Splitter nye hakka piggfrie foran, bak trenger den nok nye vinterhjul. Kjører med 3 vinterhjul og ett sommerhjul pga pungtering.

Sommerhjulene er helt greie, holder nok etpar år til. Legg merke til de fete Fittipaldi-felgene :D

Den har ikke hengerfeste!

Varerommet er overraskende stort og igrunn veldig pent innvendig, denne bilen har nok ikke vært noe typisk arbeidsbil.

Motoren sviver pent og er veldig lettstartet, clutch tar bra, olje på kasse er byttet da kassa var litt treg i ekstrem kulde :)

Rimelig småfancy bil med mange praktiske løsninger! Den har overrasket meg i positiv forstand ihvertfall.

Håper du fikk svar på spørsmålene dine, bilder kommer i morgen. Bare å spørre om det er noe mer du/dere lurer på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaa.. Med eller uten årsavgift betalt?

Vil nok ha 10lapper om kjøper betaler årsavgift.

Det er minstepris. Mindre enn det og jeg bruker den til altmulig som jeg synes bmw'en burde slippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...