Nytern Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Som topic sier, har en Combo som jeg igrunn er blitt litt glad i. Den har fungert som altmuligbil og har jaggu gjort en supergod jobb! 94mod. 194.000km Eu ok i 2år Årsavgift for i år betales av meg Splitter nytt batteri Byttet olje på girkasse og motor nylig. Supergod bil med et supert varmeapp. Oh, ja. Det er en 1.4i. Bruker ca ikke bensin at all. Overraskende stort varerom! Kan selvfølgelig også selges om jeg får et greit bud. Husk at årsavgifta alene kommer på 3000ish kr når jeg må betale den i vår/sommer. Da jeg faktisk er glad i kjerra bør jeg få et greit bud/bytteforslag hvis et salg/bytte skal være aktuelt. Mao ingen vrakpantbud o.l! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 hva må budet være på? 5k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Skal få tatt noen ordentlige bilder. Starte med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 5000 blir litt i snaueste laget for at jeg skal selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 er det speilet teipet? eller ser jeg feil? er det noe skader, rust eller noe feil på bilen? noe som må byttes ut ? mulighet for og legge ut flere bilder= hvor holder du til? gode sommer og vinter dekk? og til slutt har den henger feste? ble mye dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hei! Speilet er teipet, det er den eneste negative tingen med kjerra tror jeg. De stikker litt langt ut, forrige eier har nok klappa speil med en annen bilist Ingen skader på bilen. 1.5 uke gammelt kvalitetsbatteri! (Nå fyrer den i alle temperaturer, laveste hittil har vært -31) Eneste jeg kanskje ville bytta etterhvert er bunnpanna da denne har fått seg en kavring. Den er tett og fin altså, jeg er bare litt pirkete. Bilder kan jeg ta i morgen! Jeg holder til på Tynset nord i Hedmark. Splitter nye hakka piggfrie foran, bak trenger den nok nye vinterhjul. Kjører med 3 vinterhjul og ett sommerhjul pga pungtering. Sommerhjulene er helt greie, holder nok etpar år til. Legg merke til de fete Fittipaldi-felgene Den har ikke hengerfeste! Varerommet er overraskende stort og igrunn veldig pent innvendig, denne bilen har nok ikke vært noe typisk arbeidsbil. Motoren sviver pent og er veldig lettstartet, clutch tar bra, olje på kasse er byttet da kassa var litt treg i ekstrem kulde Rimelig småfancy bil med mange praktiske løsninger! Den har overrasket meg i positiv forstand ihvertfall. Håper du fikk svar på spørsmålene dine, bilder kommer i morgen. Bare å spørre om det er noe mer du/dere lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Også måå jeg bare si det igjen! For et vanvittig varmeapparat! Det varmer opp hele kjerra på rekordtid uansett temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Kom deg opp gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Hvordan er plassen inni bilen for en som er lang i beina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Jeg er rett over 190 høy selv, sitter faktisk veldig godt Blir ikke sliten på langtur, rattet gnager ikke lårene og kan sitte ganske tilbakelent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Opp plopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 hva er ca prisen du tenker deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Mjaa.. Med eller uten årsavgift betalt? Vil nok ha 10lapper om kjøper betaler årsavgift. Det er minstepris. Mindre enn det og jeg bruker den til altmulig som jeg synes bmw'en burde slippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 7lapper om vi skriver i kontrakt at kjøper payer årsavgift for inneværende år. Billigere blir det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå