mehdios Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Listene ligger her i ski, vil helst slippe å sende. har ikke fått satt noe pris. men får jeg ett godt bud så selges dem:) listene har stått i en e46 coupe
mehdios Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 skal prøve å knipse fram bilder her innen noen timer. husker faktisk ikke om dem er helt strøkne, men tror det.
mehdios Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 hehe har vært litt treg skjønner jeg, men her kommer dem til slutt=) vil ikke si dem er 100% strøkne som nye, men dem er brukbare (funker også å lakkere dem). girspak rammen ligger også der, men i en annen farge, se bilder:) spør om det er noe mer dere lurer på, så skal jeg prøve å finne ut av ting;)
mehdios Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Bilde? Er dem helt strøkne? se bilde:) kommer ann ifra person til person tror jeg om hva folk mener er perfekte:)
mehdios Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Er det hull til 4. stk el.vindusheis? jepp men den er lakkert i en orange/gull farge.
mehdios Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 tja er ikke ute etter noe kjempe salg:P men tja bare start å by. har egentlig ikke tittet så mye på hva slikt er verdt:)
mehdios Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 tja virker ikke som noen er villig til å starte så da starter vi det på 200? også ser vi hvor det ender;) øk med 100 så slipper vi sånne 1kroners økninger;)
mehdios Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 første mann ut med 900 blir ny eier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå