coupenilsi Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Lurer på om det er noen som har 2 x 10" eller 12" som er keen på å bytte i min 15" cerwin vega splitter ny, ikke spillt inn engang, spillt i max 2 timer Kassa på bilde er bare slengt sammen fort, men den funker greit trøkker som faen få trekk på den så er'n fin Kan også komme med bud, så kanskje jeg selger den
StianA Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 har jo en zacry 12" basser som sitter i fabrikk ny kasse, hvis du er intressert i og bytte?
coupenilsi Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 kunne vært noe det ja har du bilde ?
StianA Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 kan ta et bilde av den ja men har ingen bilder på handen
coupenilsi Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 okai hadde vært sjef om du hadde giddi å tatt et bilde å legge ut Watt osv er basseren på ? vet du det ?
Spiritus Sancti Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Mye skal du ha for den med kassa? Hadde vært noe å hatt baki hiacen;)
coupenilsi Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 Kom med bud, den er jo perfekt i en hiace ;D hehe
StianA Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 den zachry'n så ikke gæren ut da nei du får si ifra da vettu skal til pors på mandag
coupenilsi Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 Skal si ifra jeg vettu Er absolutt intr ;D hehe
coupenilsi Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 Ja, den funker sinnsykt bra til hjemmekino sub Er vel nesten det den er best til Men den funker bra som faen i bil ;D har den i coupen min nå, å det trøkker godt i brøstkassa når du sitter inni der hehe Men om du skal bruke den inne ville jeg bygd en annen type kasse, som er litt større har prøvd den på rommet med den kassa den står i nå, det trøkker bra, men med annen kasse så speller det nok mye bedre
Larsegutt Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Finne dei rette målene som elementet krever, samt hvor langt bass refleksrørene skal stå nedi, diameter osv... så får du en subb som spiller sykt. Er ikke bare å spikre en kasse liksom...
Recommended Posts