Rune B. Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Hei. Er det noen som har bilder av sine senkede e39`er? Skal senke en 2000 523i sedan, og lurer på hva jeg skal gå for. Så hvis noen har bilder av e39 som de veit hva slags fjører som er brukt hadde det vært flott og sett de. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Min E39 med Supersport og 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 min 523 96 mod http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89686&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Er dette supersport dempere og fjærer 50mm? Har det liggende, men ikke montert enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 her er min senket nok med vmaxx justerbart senkesett og 19" sommefelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Er dette supersport dempere og fjærer 50mm?Har det liggende, men ikke montert enda.... bilder med supersport 50-50 senk og senkeskåler fremme.alt for høyt fortsatt synes jeg.bilen er da heldigvis fortsatt komfortabel men det varer nok ikke lenge da jeg har fått justerbar senk tilsendt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 supersport dempere og fjærer? Hva mener du med demper skåler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 senkeskåler flytter fjøren litt lengere opp på demperen.dvs mere senk noe som skulle tilsi at jeg har 60-65mm senk forran og 50 bak.men det er jeg ganske overbevist om at jeg ikke har.bilen er ikke særlig lavere enn med m-teck understellet som er orginalt på min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Her er min med mtech understell Synes det er lavt nok når bilen skal brukes hele året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå