CBX1979 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Hei! Jeg har planer om å tune min 330d E92. Hvem er best på dette? Ønsker ikke å gjøre det selv, men la den jeg kjøper av gjøre jobben (østlandet). Noen gode erfaringer?
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 På den så ny bil som dette ville jeg nok ikke gått for noe annet enn Hartge eller AC-Schntizer. De begge er seriøse tuningaktører og du beholder nybilgarantien på bilen. Dersom dette ikke er noe krav for deg ville jeg nok gått for ESS tuning. For mitt vedkommende er det uaktuelt å gjøre noe med motoren andre steder enn de tre nevnte over..
CBX1979 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Takk for raskt svar! Det du sier høres veldig riktig ut.. Da må det bli en av de to første. Hvem forhandler dette på østlandet? Jeg bor i Tønsberg..
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Jeg har veldig gode erfaringer fra Hartge da jeg har kjøpt litt Hartge deler til min E61 LCI. Desverre er det kun en forhandler som tar inn Hartge til Norge og det er Strandveien Auto AS. Disse er forøvrig offisiell importør. Du kan bestille motoroppgraderingen fra dem og montere den hos BMW verksted i Oslo/Akershus/Buskerud omegn (f.eks Bavaria Autozentrum Økern, Stenshagen Skøyen, Stenshagen Lillestrøm, Tronrud Bil Drammen, Bilia Økern, Bilia Fornebu osv.). Det er midlertid verdt å merke seg at motoroppgraderingen må monteres av autorisert BMW verksted for at nybilgarantien opprettholdes. Bavaria/GS bildeler er offisiell importør av AC-Schntizer. Du kan få kjøpt AC-Schntizer hos GS Bildeler på Ensjø (som forøvrig ligger kun 3 min unna Bavaria Autozentrum Økern) eller hos Bavaria Autozentrum. Disse antar jeg også da monterer for deg..
CBX1979 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Tusen takk for detaljert informasjon! Hvor ligger Strandveien Auto; i eller i nærheten av Oslo? Har de en web-side? Igjen, tusen takk for info!
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Bare hyggelig å hjelpe. Strandveien Auto ligger i Trondheim og må derfor bestilles som jeg sa i første innlegg. Gå inn på www.hartge.no - videre kontaktinformasjon der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå