liffi Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 stabilt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 her har dere skikkelige banebiler! helt rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 - PARKERT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Her er målet mitt til neste år, så godt skal bilen min gå eller så legger eg opp mi turbo kariere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 stabilt ! Heheheheeeeelsikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 stabilt ! Heheheheeeeelsikke Hahaha Gaaaaaaal mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Dette her er repost men eg kjem ikkje over stuket på denne Volvoen fra Bergen. Ganske anonymt bygg med 2JZ GTE motor og noko eg tippa nerma seg 600whp... Vindua var sota så man såg ikkje det matt svarte heil buret uten att man gjekk heilt oppi vinduet på den Når dei karane der kom oppover fekk politiet inn meldinger etterkvert som dei kjørte igjennom småplassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Sleeper denne her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Dette her er repost men eg kjem ikkje over stuket på denne Volvoen fra Bergen.Ganske anonymt bygg med 2JZ GTE motor og noko eg tippa nerma seg 600whp... Vindua var sota så man såg ikkje det matt svarte heil buret uten att man gjekk heilt oppi vinduet på den Når dei karane der kom oppover fekk politiet inn meldinger etterkvert som dei kjørte igjennom småplassene Han der hadde ut girkassa flere ganger enn jeg skifta hjul på Gatebil Våler i mai. Gikk styggbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Snodig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 over 26min med hærlig rally kræsj fra gammalt av!! http://www.youtube.com/watch?v=5Eh7BoyE_78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Heftig motorsykkel vs bil drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Supra - Björcks bus bil http://www.youtube.com/watch?v=7vu7_ckK ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 friske folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå