Gå til innhold

BIL Yndlinger på Youtube :) | Legg til fleire :)

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Har en her med en gammel mercedes w123 forfulgt av noe jeg tror kan være en E30 - var en stjerneentusiast tidligere før jeg ble bimmerfreak...

Ikke for at bilen er så sinnsykt spesiell, men sjåføren er helt klart i en klasse for seg....RÅÅÅ drifting!!

Er jo den råeste dieseldrifteren som finnes!

På Rudskogen så overskygget den alt annet (bokstavelig talt ;) ), ekte crowd pleaser! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke mye orginalt igjen fra w123 på den bilen da, mye mazda deler i understellet...joda, bilen er spesiell, feil av meg å si noe annet..

Men, hva er det med disse finnene som liksom drar alt ett hakk lenger enn resten av oss i skandinavia samme faan hva det gjelder? ..de er jo hemningsløse i bokstaveligtalt alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke mye orginalt igjen fra w123 på den bilen da, mye mazda deler i understellet...joda, bilen er spesiell, feil av meg å si noe annet..

Men, hva er det med disse finnene som liksom drar alt ett hakk lenger enn resten av oss i skandinavia samme faan hva det gjelder? ..de er jo hemningsløse i bokstaveligtalt alt :)

Er ikkje heilt einig, dei gjer ein del som trekker oppmerksomhet men ser du ein finne i Formula Drift? Og har du du sett ein finne kjøre som Alm gutta?

Forskjellen på oss, finner og svensker er att vi suger på å lage film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E30 er det org. 3.8 motor i... bilen er letta på den måten at hvis delen ikke får bilen til å gå fortere, så skal den ikke være der hehe... kjenner han her, og det er en helt vanlig tur ut å sladde... ingen hemninger! morro å se på og ikke like morro å sitte på hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E30 er det org. 3.8 motor i... bilen er letta på den måten at hvis delen ikke får bilen til å gå fortere, så skal den ikke være der hehe... kjenner han her, og det er en helt vanlig tur ut å sladde... ingen hemninger! morro å se på og ikke like morro å sitte på hehe

Det er jo sånne folk som må satse innen drifting da, vist det der er daglegdags så lure eg på kva han kan utrette på ei bane der veien er mykje breiere og man er 100% sikker på att ingen kjem imot :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...