Trond e30 cab Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei alle sammen! Da har jeg endelig "manna" meg opp til å legge noen bilder av bilen min ut her på forumet selv om den har rieger styling på. Har lest mang en tråd her og er livredd originalpoliziet hehe:D Er en 325 fra 86, er brukt importert i 97. Noen som kjenner til denne bilen ifra før av? Har hatt noen eiere etterhvert. Jeg har hatt den i 5 år nå. Omlakkerte bilen i originalfargen lachsilber for to år siden, og monterte selvfølgelig fyfy rieger settet. Noe jeg liker selv, enten dere liker det eller ikke Her er iallefall et par bilder caben og touringen Glimrende forum forresten Litt bilder slik den var før: Og slik den er per dags dato: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei alle sammen!Da har jeg endelig "manna" meg opp til å legge noen bilder av bilen min ut her på forumet selv om den har rieger styling på. Har lest mang en tråd her og er livredd originalpoliziet Har m-tech 1 sett også liggende og tenkte å forhørre meg hos dere hva dere synes burde gjøre. Er en 325 fra 86, er brukt importert i 97. Noen som kjenner til denne bilen ifra før av? Har hatt noen eiere etterhvert. Jeg har hatt den i 5 år nå. Omlakkerte bilen i originalfargen lachsilber for to år siden, og monterte selvfølgelig fyfy rieger settet. Noe jeg liker selv, enten dere liker det eller ikke Her er iallefall et par bilder Glimrende forum forresten Likte denne eg, veldig rein og fin Personleg er ikkje eg så veldi glad i den hekken men syns du har hatt bra fargevalg så måten rieger bygge ut på blei ikkje så gale alikavell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Denne har eg ikkje sitt i stavanger område.. kor du bor henn? Flott bil Hadde jort seg med m-tech 1 rundtom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei! Bor på Hundvåg nå, disse bildene er tatt på Tasta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Pen bil! Du må ikke kvie deg for å legge ut bilder. Det er fortsatt like mye BMW selv om det er Rieger-pynt på den Ser ut til å være i bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Heilt riktig, sjølv er eg fan av m-tech stylinga men det er kvar sin smak. Skal ikkje bry deg om nokken ¨slakter¨ deg for ditt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Så veldig bra ut! Gjennomført og veldig fin farge. Hadde passa veldg bra med brock B1 i 17' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Tusen takk for alle tilbakemeldingene. Synes det går an å sette på litt forskjellige typer skjørt osv, bare det ikke tar helt av. Liker at det skal se litt rent ut. Vurderer sterkt å lakkert støtlistene på stylingen svart matt. Hva tro folk om dette. Rieger kommer jo med listene støpt inn i fangeren. Dette er det eneste jeg synes er dårlig med disse settene. Skal se om jeg ikke kan ta noen bilder med vinterhatten på. har sikkert verdens styggeste hardtop trukket i beige stoff, men funksjonell det er den. Hehe Bilen har også fått seg en liten m-tech1 list på bagasjelokket og ikke minst nakkestøtter bak. Hadde jeg hatt penger til Brock felgene, hadde de vært handlet for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Syns det var en veldig fin bil selv om jeg heller ikke er helt fan av stylinga.. syns Rieger Infinity fronten er en del tøffere.. men er jo din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Fin bil du har.. Men vi må ha flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 [ Bilen har også fått seg en liten m-tech1 list på bagasjelokket og ikke minst nakkestøtter bak. sku akkurat til å nevne nakke støtter og vinge, er eit must på e30 cab syns eg ellers ein meget flott cab, men som andre har nevnt her så like eg og best m-tech bedre enn rieger plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Vurderer sterkt å lakkert støtlistene på stylingen svart matt. Hva tro folk om dette. Rieger kommer jo med listene støpt inn i fangeren. Dette er det eneste jeg synes er dårlig med disse settene. Det tror jeg kan bli veldig bra:) For å få "bryte opp" litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Likte fargen, felgene, lyktene, og ja hele bilen utenom stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Tatta av antenna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hehe antennen ja. Tilfeldig at radioen står på akkurat nå jeg tok bildet her. Er nede ellers. Må jo ha radiosignaler Godt at folk liker noe med bilen da . Får se til sommeren hva som skjer med hensyn på stylingbytte. Koster jo skjorta og en halve erm å lakkere stylingen da men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå