Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei alle sammen!

Da har jeg endelig "manna" meg opp til å legge noen bilder av bilen min ut her på forumet selv om den har rieger styling på.

Har lest mang en tråd her og er livredd originalpoliziet hehe:D

Er en 325 fra 86, er brukt importert i 97. Noen som kjenner til denne bilen ifra før av? Har hatt noen eiere etterhvert. Jeg har hatt den i 5 år nå.

Omlakkerte bilen i originalfargen lachsilber for to år siden, og monterte selvfølgelig fyfy rieger settet. Noe jeg liker selv, enten dere liker det eller ikke :D

Her er iallefall et par bilder caben og touringen

Glimrende forum forresten

Litt bilder slik den var før:

3xapjjtc6ppenvy9kslp.jpeg

nfie7glt07qkjuafr39v.jpg

Og slik den er per dags dato:

uvw7u3jicqd813upv0n3.jpg

i84ejimqf13isjbb02qz.jpg

zg2f8x51ecfnl0sva9ik.jpg

hnwyphel5iad8xmxzlwa.jpg

ndoq25z9wwyp4p2b5nfp.jpg

• Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Hei alle sammen!

Da har jeg endelig "manna" meg opp til å legge noen bilder av bilen min ut her på forumet selv om den har rieger styling på.

Har lest mang en tråd her og er livredd originalpoliziet :D

Har m-tech 1 sett også liggende og tenkte å forhørre meg hos dere hva dere synes burde gjøre.

Er en 325 fra 86, er brukt importert i 97. Noen som kjenner til denne bilen ifra før av? Har hatt noen eiere etterhvert. Jeg har hatt den i 5 år nå.

Omlakkerte bilen i originalfargen lachsilber for to år siden, og monterte selvfølgelig fyfy rieger settet. Noe jeg liker selv, enten dere liker det eller ikke :D

Her er iallefall et par bilder

Glimrende forum forresten

34h3u0f9pzv3hhd7lkxr.jpeg

5pvkp2hkgclu296p77ex.jpg

Likte denne eg, veldig rein og fin :) Personleg er ikkje eg så veldi glad i den hekken men syns du har hatt bra fargevalg så måten rieger bygge ut på blei ikkje så gale alikavell :)

Posted

Pen bil!

Du må ikke kvie deg for å legge ut bilder. Det er fortsatt like mye BMW selv om det er Rieger-pynt på den :)

Ser ut til å være i bra stand!

Posted

Heilt riktig, sjølv er eg fan av m-tech stylinga men det er kvar sin smak. Skal ikkje bry deg om nokken ¨slakter¨ deg for ditt valg :)

Posted

Så veldig bra ut! Gjennomført og veldig fin farge.

Hadde passa veldg bra med brock B1 i 17' :wink:

Posted

Tusen takk for alle tilbakemeldingene. Synes det går an å sette på litt forskjellige typer skjørt osv, bare det ikke tar helt av. :D

Liker at det skal se litt rent ut. Vurderer sterkt å lakkert støtlistene på stylingen svart matt. Hva tro folk om dette. Rieger kommer jo med listene støpt inn i fangeren. Dette er det eneste jeg synes er dårlig med disse settene.

Skal se om jeg ikke kan ta noen bilder med vinterhatten på. har sikkert verdens styggeste hardtop trukket i beige stoff, men funksjonell det er den. Hehe

Bilen har også fått seg en liten m-tech1 list på bagasjelokket og ikke minst nakkestøtter bak.

Hadde jeg hatt penger til Brock felgene, hadde de vært handlet for lenge siden :D

Posted

[

Bilen har også fått seg en liten m-tech1 list på bagasjelokket og ikke minst nakkestøtter bak.

sku akkurat til å nevne nakke støtter og vinge, er eit must på e30 cab syns eg :lol: ellers ein meget flott cab, men som andre har nevnt her så like eg og best m-tech bedre enn rieger plastikk :lol:

Posted
Vurderer sterkt å lakkert støtlistene på stylingen svart matt. Hva tro folk om dette. Rieger kommer jo med listene støpt inn i fangeren. Dette er det eneste jeg synes er dårlig med disse settene.

Det tror jeg kan bli veldig bra:) For å få "bryte opp" litt.

Posted

Hehe antennen ja. Tilfeldig at radioen står på akkurat nå jeg tok bildet her.

Er nede ellers. Må jo ha radiosignaler :D

Godt at folk liker noe med bilen da :lol: . Får se til sommeren hva som skjer med hensyn på stylingbytte. Koster jo skjorta og en halve erm å lakkere stylingen da men men.