Trond e30 cab Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Hello again Gisle Ja har bestemt meg nå. Blir de på den brune E30 i 17"!! Hehe! Gleder meg til sommeren allerede, men sliter voldsomt med å fjerne lakk på m-techfangeren fremme. Den har alle fargene i lag som bmw har kommet med Noen som vet om det finnes en malingsfjerner som kan brukes på plast? Skal jo ned iallefall til første lakklag, men er det mulig da å bruke malingsfherner og være ytterst forsiktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Halla ^^ Ja, det blir bra! Hadde selv tenkt på 18" på min E30 før jeg solgte den Skal du ha M tech på E30'n? Så forresten gule lyktene på bilde, fett! Hvor kjøpte du tapen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Ja holder på å pusse ned en litt vrang frontfanger hehe! Motarbeider meg hele tiden den driten. Bilen er snart klar nå og det blir mange treff til sommeren Tapen kjøpte jeg på lamin-x.com. Utrolig enkelt å få fint uten bobler. Var precut, så det var bare å legge rett over de runde lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Godt at forumet er oppe å går igjen. Holdt på å gå på veggene uten Må bare si at dere gjør en fantastisk jobb med denne siden. Evig takknemlig for alt arbeidet dere legger ned. Tenkte bare jeg skulle informere at å pusse ned en fanger med 6-7 lag med lakk er et hel....!! Fanger blir levert inn, så får noen andre gjøre det! Koste hva det koste vil. hehe! Pusset i to dager og det synes nesten ikke! Bilder av bilen og de stridige fangerene kommer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Her kommer et par bilder etter jeg var hjemme hos faderen en tur. Noen bilder av fangeren og noen dårlige av 850ien i garasjen. Har også handlet inn windshot til bilen, så nå blir langturene en glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hva synes folket om valget av Silverrace felgene til caben i 8" fremme og 8,5" bak? Er et tastetrykk unna å bestille nye felger nå fra gs, men må vite at jeg gjør det rette valget. Legger ved det bilde av felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Satt å så på de igår faktisk. Fete! Go for it! Tror det vil bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Broderen kjøpte et sånt sett for å bruke på sin E21. Synes det er tøffe hjul. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Jeg hadde faktiskt bestilt et sett sånne før jeg solgte cab'en! er du heldig, har di dem kanskje på sirevåg enda ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hm! Får gjerne ta en telefon til de imorgen. Var det samme dim og? Takk for alle svar, nå føler jeg meg litt sikrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Ja, eg meine på det! Men det e jo ei stund siden då, august ^^ E jo ikke så lange leveringstid uansett De er vertfall sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Ja da stoler jeg på dere her inne, så må jeg bare bestille meg nye felger. Hvis ikke de passer blir det mye syting til dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå