Gå til innhold

E30 M-tech1 Cab, E36 M-tech touring

Anbefalte innlegg

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Petter!

Ja likte godt de felgene selv og ikke minst var de til en overkommelig pris :D

Får du gjort noe? Kaldt som fy. Begynte med å pusse ned fangeren som du ser, men fikk jo frostbitt etter hvert og ga dermed opp hehe!

Nei det blir latterlig dårlig med arbeid, men har kjøpt meg ny skjerm og prøvemontert den og håper jeg får til lakkering så fort som mulig.

Står på sommerdekk vet du og den fordømrande snøen forsvinner aldri.

Har handlet masse snacks nå, så venter med spenning på at alt skal komme på plass :wink:

Må vel ta meg en tur nedom deg med noen sideskjørt hehe! Da kan du bare ha de og prøve når det blir varmere i været. Haster ikke med noe salg for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen blir jo bare penere og penere for her gang jeg ser den her inne ;)

Hva slags dim har du på dekk osv? Senk? Subber det noe?

Har lurt litt på slike felger selv faktisk..... Ser ut som 328 eksos bak ;)

De E46 felgene, kjøpte du de av en fra BMWCCN? Var det en sprekk i ene felgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dr_S!

Kjekt å høre når det kommer fra den med fineste e36 touringen på forumet etter min mening :wink:

Ja har mye å leve opp til vet du :wink: Er en inspirasjon den bilen din altså :D

Hvilke felger tenker du på? M-tech felgene er kjøpt av CS her inne.

Er litt kantkjørt på den ene bakfelgen, men ellers ganske strøkne. Synes selv de passet veldig bra på bilen og er storfornøyd.

Hadde tyvlånt faderen sine først og tatt en liten prøve før jeg kjøpte mine.

Er originale, så da synes jeg å huske at det var:

Foran 17x7,5 ET 41 225/45-17

Bak 17x8.5 ET 50 225/45-17

Er vinterdekk, så kjører lik dim foran og bak. Faderen tror jeg har 245 bak. Er ikke antydning til subbing med den dimensjonen jeg har iallefall :D

Bilen min blir ikke like lav som din selv om JEG vil det, men hjelper lite det når det er for det meste fruen som bruker den.

Er i tvil hvilken senk det er på den. Var forrige eier som har gjort det, men vet iallefall at den det ikke er den originale m-senken lenger iallefall. kan tenke meg at den kan være 40/40 eller...? :lol:

Eneste som står igjen nå er å "lure" på noen senkeskåler fremme og lakkere takspoileren, men har mange baller i luften for tiden hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så få E36 touringer her inne det har vært til nå, så skal det ikke så mye til..men nå kommer det jo sterk konkurranse fra alle hold her, hehe...

Men takk for fine ord, det var veldig hyggelig! Ingenting som gleder meg mer enn når andre blir inspirert.

Nei, jeg mente Alpina kopiene....hehe. Men kunne tenkt meg samme vinterfelger som du har...mine er stygge nå, flassete og fæle. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt touringer nå ja, men du er vel en av de få med mye power og godlyd. Vi andre kjører symaskin hehe!

Fungerer greit som dagligdags bruk iallefall.

Ja det var et varp det :D Kjøpte felgene nye med dekk for 7000,- tror jeg det var.

Er 8" foran og bak og hvis jeg ikke husker feil er det 235/40-18 som står på, men litt usikker på dette i natten. :-k

Kan ta å sjekke dette imorgen når jeg henter ved i boden hehe!

Ville ha litt clean look siden det er ganske mye vinkler på e36en og siden jeg ikke er så superfan av mye brønn fant jeg disse. En annen faktor var at det ikke var så mange andre som hadde det på touring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at du skal ha M-tech 1 rundt hele, eller kun frontfanger og dermed beholde bakskjørt og sideskjørtene fra rieger?

Felgene kommer til å bli bra. E30Frelst her inne har også 17" BBS LM reps på sin lyseblå E30 2-dørs og det ser veldig bra ut!

Veldig flott den touringen din også! Mangler et par-tre cm med senk i front, bare.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torek!

Nei blir m-tech rundt hele. Har jobbet og slitt for å få tak i m-tech sideskjørta til caben, så nå skal vi fullføre det. :D

Er fruen som bruker touringen mest og hun har lagt ned forbud mot mer senk. hehe! Enesete er at jeg skal "lure" på noen senkeskåler fremme :lol: Bestemmer bare over caben nå ser det ut til...

Må bare få si at en e30 din er nyyydelig. Hvilken dim er det på alpinaene? Tenkte at jeg skulle ha bbsene i 18", men turde rett og slett ikke for tenkte det ble for stort :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott. Da kommer denne cab'n din til å bli deilig deilig!

Hehe..ser den. Blir nok ganske bra med senkeskåler tipper jeg :)

Takk-takk :) De er 7,5x17".

18" kan se bra ut det, men det krever at du legger bilen helt nedpå gummien omtrent for at den ikke skal bli så fryktelig høøøy. Uansett ser det ikke like bra ut som 17", synes jeg :) Tror du gjorde et smart valg! Blir spennende å se når bilen får nyfelga og m-tech styling.. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Torek! Hjelper på arbeidsmoralen når det kommer slike kjekke kommentarer fra folk som har slike smykker av noen biler :wink:

Har forresten bilen din som bakgrunn på laptopen. Det bildet som er tatt av bilen din ute på kaien! Det bildet er så sykt rått med et sykt eksemplar av en bil :D

Ja blir litt utenom det vanlige. Er altfor få m-tech1 biler her på forumet og jeg håper de kan få en ny vår, slik m-tech2en har fått, men blir ikke i slik skala da selvfølgelig.

Var så sikker på at de var i 18" jeg. Da var valget ikke så gale allikevel. Blir en kjekk tid mot vår nå når jeg kan begynne å se litt fremskritt. Håper på at snøen kan forsvinne snart, så jeg kan få bilen på lakkering.

Kan ikke huske den gang det har vært snø i Stavanger i over 1 måned! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..morsomt å høre! :D

Ja, det har liksom vært m-tech 2 feber lenge nå, men jeg synes m-tech 1 er undervurdert. Det er utrolig stilig hvis resten av bilen er sånn tålig gjennomført :) Har virkelig trua på denne cab'n din.

Det er mulig at de lange smale eikene på alpinaene + at e30 er en forholdsvis liten bil har lurt deg litt. De er iallefall 17" selv om det for noen kanskje ser ut som 18" :)

Jeg er glad i vinteren, men nå begynner jeg å se frem til sommeren igjen. Mulig jeg flytter til Bergen ila sommeren/høsten faktisk, men det er usikkert enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja flytter du til Bergen må du ta med deg bilen. Må få se den live en gang! Har fulgt med i tråden din hele iden, selv om jeg ikke skriver så mye rundt omkring.

Mulig der er de lange eikene som gjør det ja. Synes selv de ser ganske store ut på touringen og de er 18". Passer iallefall sykt bra på de eldre bilene, med at de er enkle og litt klassiske :D

Håper å å få kjøre på noen treff i sommer hvis det blir bra vær da :lol: Er ikke så mange igjen av preface bilene virker det som, trist egentlig.

Husker selv når jeg var ung hvordan det var med den deilige lyden opp bakken der foreldrene mine bor. Var en danske med en preface 325i. Det kjekke med det er at han fremdeles bor der og han har samme bruksbilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...