ess10 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Så du skrev at du likte stylingen din. Min mening er at du skal ha den stylingen du liker. Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om du har begynt med å skifte styling nå da, men gjør akkurat som du vil er da min mening. Synes bilen din var fin også. Tror jeg er lik deg når det gjelder styling, alt går så lenge det ikke blir for voldsomt og for overstylet. Lykke til videre med bilene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Edit: Fikset dette innlegget litt, da jeg gjerne var litt hard mot Gs bildeler angående levering av felgene. Fikk ikke alle opplysningene jeg skulle ha fått og dermed trodde jeg det var mye rot i systemet deres. Var frustrert en stund der, men alt er ok nå Da var bilen levert på lakkering, så nå er det bare å vente en liten uke, så kan vi kose oss med nylakka bil og ikke minst nye felger. Skjedde en liten misforståelse mellom Gs butikkene i landet slik at felgene kom senere enn planlagt, så jeg fikk ikke prøvemontert de. Må være sikker på at jeg ikke trengte valsing, men pytt pytt. Fikk en god forklaring på hva som hadde skjedd, så da er jeg fornøyd. Trengte det da det var mye baller i luften da jeg snakket med de sist. Fikk en bra kompensasjon itillegg, så nå er servicen slik jeg husket den. Takk til Ove på Gs Sirevåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Da var endelig windshotdeflectoren kommet helt fra Tyskland. Var sykt bra kvalitet i motsetnig til de uoriginale greiene de lager til bilen. Kostet endel ekstra, men var definitivt verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Tøfft!! Godt det ornda seg med Gs greiene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ja fikk en god forklaring av Ove som ringte meg opp idag. Var skikkelig irritert en stund når de bare valset rundt grøten med bortforklaringer., men er fornøyd nå. Går det med prosjektet ditt da, du selger jo alt det kjekke jo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Nei, selger vel egentlig bare m3 karrossdelene, Blir mtech-1 på min også ser det ut som nå.., 5-bolt understell, gule lykter og startec, og felgene jeg har, så er vel jeg i boks! Håper på å få ralle rundt litt med den i sommer! H**** dyrt med alle karross m3 delene, Skjønner ikke hva jeg har holdt på med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Hehehe! Ja jeg lurte litt på hva du holdt på med siden du er student. Blir helt lik min da, ikke bra!!! Neida bare tuller. Gleder meg til å sett bilen din i sommer. Må ta oss noen treff da, så blir det to like biler bare i coupe og cab karross Lakkereren min fikk hakeslepp når han så alt han skulle gjøre med bilen. Han skal itillegg montere hele stylingen. Håper å få bilen neste helg og gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Nice me windshot! Hvilken farge alkker du? du har sikkert skreve det, men jeg har ikke sett^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hvilken farge alkker du? Hehehe! Regner med at du mener hvilken farge lakker jeg? Blir samme originalfarge, lachsilber metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 blir jo kjekt dette Trond , skal du lakkere hele bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 pettmon: Nei det blir ikke hellakkering, men ikke langt ifra. Må ta litt kosmetiske ting rundt den gamle stylingen og litt rust. Tar panser, skjerm, bakluke, og litt ande småting. Har kjøpt inn monteringssettet til m-techsettet, fikk hakeslipp av hva de tar for noen skruer klips og litt dobbelsidig teip. Over 1200,- hos Bavaria. Kjøpte også disse klistermerkene på skjørtene, det kom på den nett sum av 370,- Etter en sjokkerende handlerunde hos Bavaria, bar det hjem for å bestille nye nyrer i krom/svart og disse gassfjærene til luken bak på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Sinnsykt dyrt for monteringsette då . Likte grillen blank og fin . Eg kjøpte og en sånn demper på ebay , den var så stram at det er problem å få lokket til å ligge rett . får se om det hjelper når eg har fått satt den skikkelig på om det bedrer seg . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Du ser eg har begynt å snakka i koder ^^ Å sattan, jeg kjøpte di gassfjærene på bavaria, det var DYRT! Men verd det, når du slipper å holde den jævla luken oppe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Ja får jo den forbanna luken i hodet hver gang jeg skal ta noe ut av bagasjerommet. Får se om den fungerer skikkelig da, men alt er bedre enn de prisene på bavaria hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Da blir det henting av de nye felgene imorgen. Bilder bli lagt ut når de er ankommet huset Så lurer jeg på å kjøpe helt nytt skinninteriør fra Usa. Dette må selvfølgelig monteres av en møbelsnekker eller noe. Er det noen som vet hvor mye det koster å montere dette? Legger ved et bilde av ferdig trekkte stoler med det settet som jeg skal ha. Blir selvfølgelig foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå