pettmon Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Ser bra ut det skinn intriøret . jeg var og skulle sy nye sømmer i baksetet , bare det skulle koste 2000,- det var hos en møbelsnekker i Lura bakken. Ved Kvadrat er det en annen møbelsnekker som skulle gjøre det billigt , men han fikk det ikke til .Så det endte opp med at jeg kjøpte nytt baksete . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Da var endelig windshotdeflectoren kommet helt fra Tyskland. Var sykt bra kvalitet i motsetnig til de uoriginale greiene de lager til bilen.Kostet endel ekstra, men var definitivt verdt det Kor bestilte du denne windshoten ?? Pris på denne ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Bimma: Windshoten er kjøpt på ebay.de og kom på ca 1500,- Dette er 1000,- billigere enn hvis du kjøper den i Norge pettmon: Ja det var jo sykt dyrt for å sy det lille. Dette interiøret skal bare monteres. Alt her er ferdig sydd, så jeg får sjekke litt før jeg kjøper nytt. Er vanskelig å få tak i brukt gitt Da var felgene kommet. Noen dårlige bilder uten senterkopper da jeg holder på å bytte disse til bbs kopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Da var nye monteringsdeler til m-tech settet bestillt hos Bavaria og nye 2 lapper rett ut vinduet hehe! Begynner å merke at bilen er av god gammel sort når det er snakk om delepriser. Dette var bare deler til bakfangeren. Legg merke til hvor delene er på fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Da var bilen ferdig lakkert. Nå gjenstår det bare montering av m-tech skjørtene. Bilen blir ferdig på lørdag Litt dårlige mobilbilder fra en mørk hall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Har ikke sett gjennom hele tråden din, men hvilket eksteriør kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Hekkan, bler tøft det! Fått på gule lykter i fronten åg du ja! hehe.. konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Takk for det hylle. Har hatt gule en stund nå Blir M-tech1 på denne. Gleder meg som en unge etter å hente den på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 D skjønner jeg! Gleder meg til å komme hjem å pussle med min i helga selv.. Håper vårpussen og varmegradene kan komme snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 så jo bra ut dette Trond . Ja nå må vi snart få noen plussgrader så det går ann og jobbe litt i garagen . Send meg en meld 92015413 så eg kan komme og ta en kikk på lørdag =) petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Ja det kommer seg nå! Tenkte jeg skulle ta monteringen selv, men så kom den forbaska snøen igjen og bilen står på sommerdekk. Da får heller lakkereren ta monteringen der den står. Gir deg en melding når jeg får bilen Petter, så kan ser vi Håper ikke de har ødelagt sideskjørta når de tok de av. De er jo i plast, så de bør jo tåle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Dette blir bra med M og desse hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Det her blir dritbra Syntes du bør ta med deg caben og komme til kristiansand 25/04 så vi får se den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Takk for det! Kunne nesten kjøpt en strøken mtech2 for det jeg har lagt ned i deler til denne bilen nå, men nå har jeg noe ikke så mange har iallefall. Ja Rabies, hvorfor ikke! Skal se hva jeg kan få til, men det skal være meldt pent vær da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hehe, ser for meg at det har kosta litt ja. Selvfølgelig blir det pent vær. Jeg sendte inn bestillingen samme dag dato ble fastsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå