Gå til innhold

E30 M-tech1 Cab, E36 M-tech touring

Anbefalte innlegg

Ser bra ut det skinn intriøret . jeg var og skulle sy nye sømmer i baksetet , bare det skulle koste 2000,- det var hos en møbelsnekker i Lura bakken. Ved Kvadrat er det en annen møbelsnekker som skulle gjøre det billigt , men han fikk det ikke til .Så det endte opp med at jeg kjøpte nytt baksete .

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bimma: Windshoten er kjøpt på ebay.de og kom på ca 1500,- Dette er 1000,- billigere enn hvis du kjøper den i Norge :wink:

pettmon: Ja det var jo sykt dyrt for å sy det lille. Dette interiøret skal bare monteres. Alt her er ferdig sydd, så jeg får sjekke litt før jeg kjøper nytt. Er vanskelig å få tak i brukt gitt :(

Da var felgene kommet. Noen dårlige bilder uten senterkopper da jeg holder på å bytte disse til bbs kopper

c39zruhnil8af7fbawkr.jpg

zyj11tgfvvx322ik0gsq.jpg

30z10u1018x554s2ivxg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kommer seg nå! Tenkte jeg skulle ta monteringen selv, men så kom den forbaska snøen igjen og bilen står på sommerdekk. Da får heller lakkereren ta monteringen der den står.

Gir deg en melding når jeg får bilen Petter, så kan ser vi :wink: Håper ikke de har ødelagt sideskjørta når de tok de av. De er jo i plast, så de bør jo tåle litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...