Gå til innhold

E30 M-tech1 Cab, E36 M-tech touring

Anbefalte innlegg

Er det setetrekk som erstatter det originale trekket, eller monteres det på utsiden? Gleder meg også til å se bilen ferdig :D

Disse som jeg fant er nysydd skinn, som erstatter det gamle skinnet. Er skinn i midten av stolene, mens sidestøttene er i imitert skinn. Dette for at det skal visst være litt sterkere med tanke på slitestyrke.

Har ikke fått svar av de enda på mail, men skal gi beskjed når jeg vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja Trond , de listene må eg få se . Samme med de gamle skjørtene dine , eg kjøpe de av deg . Ser at eg og må lakkere vingen i samme farge som bilen , hadde tenkt å ha den svart som alle listene . Godt de har meldt litt varmere om dagene , så går det an og få gjort noe .

Har du bilen hjemme nå ?

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pettmon: Ja bilen er hjemme nå. Står trygt plassert i garasjen! Må bare ta deg en tur utom en dag. Er hjemme jeg vet du! :D Ja listene ligger klar til deg, men du må ta av litt sikaflex hehe!

JonasD: Ja de blir beholdt en stund til. Blir nok svarte De tenker jeg, men det får komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent! Det eneste jeg ikke ikke digger på den bilen her nå er lyktelistene, hvite blinkers på siden (bør matche foran og bak), eksosen ser ut som den stikker litt for langt ut(?). Men når du får på sommerfelgene og Mtech-vippen bak blir det nok en skikkelig flott bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leadfoot: Takk :D Har ikke montert blink foran og startec bak. Ville ikke ha de nye lysene på når den stod til lakkering. Er alltid mange uærlige sjeler når bilen står så åpent. Eksosen er vridd litt feil vei, pågrunn av den gamle stylingen, men det skal fikses selvfølgelig :wink:

635csi: Ja begynner å bli bra nå. Er ikke Hellapris på disse vet du Eivind hehe! Er bare folie som ligger på. :wink: Kjøper nok svarte DE snart, men tror det blir nytt skinn først.

Får se om jeg ike greier å lure meg ut for å ta noen bilder snart. Skulle ha vasket bilen, men enda en gang ligger Stavanger hvit etter et nytt snøfall inatt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...