Trond e30 cab Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Er det setetrekk som erstatter det originale trekket, eller monteres det på utsiden? Gleder meg også til å se bilen ferdig Disse som jeg fant er nysydd skinn, som erstatter det gamle skinnet. Er skinn i midten av stolene, mens sidestøttene er i imitert skinn. Dette for at det skal visst være litt sterkere med tanke på slitestyrke. Har ikke fått svar av de enda på mail, men skal gi beskjed når jeg vet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Da var bilen hentet. Kommer ikke noen gode bilder før imorgen, da jeg glemte kameraet hjemme Her følger noen mobilbilder Jeg er iallefall superfornøyd Må justere eksosen endel, men det må vel gå an å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Jævla bra!! Få på mtech 1 vingen åg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 ai ai ai, dette blir IKKE feil Venter spent på mere bilder Trond! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Takk for det gutter! Ja vingen ligger klar, men mangler de plastmuttrene og skivene som skal tette under. Alle hullene er ferdig borret og klar til montering. Ble veldig bra, så det blir nok prøving av de nye felgene i helgen og ikke minst startecene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 dette blei jo supert Har du lakka Mtech listen til bagasje lokket og ? samme farge ? Blei jo fine med de sideskjørtå Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Hei Petter! Ja listen er lakkert i samme farge! Ja det var godt jeg greide å lure deg til å selge de! Nå har jeg de andre sideskjørtene i hagen. Har også de originale listene til caben hvis du vil ha de. De ligner på de listene du har langs siden på dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Ja Trond , de listene må eg få se . Samme med de gamle skjørtene dine , eg kjøpe de av deg . Ser at eg og må lakkere vingen i samme farge som bilen , hadde tenkt å ha den svart som alle listene . Godt de har meldt litt varmere om dagene , så går det an og få gjort noe . Har du bilen hjemme nå ? Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Blir bra ja! Gleder meg til flere bilder Beholder du de gule lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 pettmon: Ja bilen er hjemme nå. Står trygt plassert i garasjen! Må bare ta deg en tur utom en dag. Er hjemme jeg vet du! Ja listene ligger klar til deg, men du må ta av litt sikaflex hehe! JonasD: Ja de blir beholdt en stund til. Blir nok svarte De tenker jeg, men det får komme etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Pent! Det eneste jeg ikke ikke digger på den bilen her nå er lyktelistene, hvite blinkers på siden (bør matche foran og bak), eksosen ser ut som den stikker litt for langt ut(?). Men når du får på sommerfelgene og Mtech-vippen bak blir det nok en skikkelig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Dette blir knallbra Trond Ser for meg at Startech-lyktene vil matche fargen på bilen bra. PS: dersom du skal kvitte deg med de gule lyktene har jeg en kompis som muligens vurderer å bytte til gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Leadfoot: Takk Har ikke montert blink foran og startec bak. Ville ikke ha de nye lysene på når den stod til lakkering. Er alltid mange uærlige sjeler når bilen står så åpent. Eksosen er vridd litt feil vei, pågrunn av den gamle stylingen, men det skal fikses selvfølgelig 635csi: Ja begynner å bli bra nå. Er ikke Hellapris på disse vet du Eivind hehe! Er bare folie som ligger på. Kjøper nok svarte DE snart, men tror det blir nytt skinn først. Får se om jeg ike greier å lure meg ut for å ta noen bilder snart. Skulle ha vasket bilen, men enda en gang ligger Stavanger hvit etter et nytt snøfall inatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 pent! men tror jeg ville hatt samme avstand fra felg til hjulbue både foran og bak. cab har en lei tendens til å se segen ut på rævva pga laver hjulbue bak. :/ senk den mer foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå