Gå til innhold

E30 M-tech1 Cab, E36 M-tech touring

Anbefalte innlegg

Hei Roald! Ja det var jo det som var planen når jeg kjøpte 60/40 senk sist vinter :(

Fatter bare ikke at det ser sånn ut. Kan bare glemme å senke mer fremme, da er bilen ikke kjørbar. Må itilfelle opp bak, men får se hva jeg får til.

Er ikke førsteprioritet iallefall hehe!

Nå skal jeg ha meg en tur bort å ta noen nye bilder før jeg setter på litt nytt snacks imorgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Seie takk for det hylle :D Bare gi meg en ring når du e i byen igjen du, så kan me snakkas då!

Legger til et par bilder til. Var veldig dårlige lysforhold i garasjen, så vi får ta det imorgen når eg får fikset litt nye lamper på bilen :D

Her blir det sotete blink foran og nye krom/svarte nyrer:

6kenpry217f0dvare8eo.jpg

og synes egentlig ikke bilen er så lav bak:

ic9gy5s7m50iuprtreuv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, været i Stavanger fornekter seg ikke. Det snør IGJEN! :evil: Blir ingen bilder ute idag heller, men har fått satt må nye blink- og baklys. Monterte også den nye kromgrillen.

Lista på bagasjerommet må vente litt til, da jeg venter på plastmuttrene fra bavaria.

Noen bilder ble det da, lurer på hva co,en er hehe? Ble mye røyk i garasjen.

Her ser dere også hvor mye eksosen må justeres :roll:

nkoohmibgvyybcgy2fu5.jpg

38acgq697mglspr2qyaz.jpg

7ft2u5hqaxly2tz5oyz6.jpg

Her med nye nyrer og blink. Har fått noe flytende tectyl på venstre siden av panseret. Er det lett å få av på ny lakk uten å ødelegge lakken?

nhde5kjp5qnd00gx288u.jpg

Og et av de to kameratene sammen :wink: Caben ser ut som en liten lekebil iforhold til touringen :lol:

yo5c9fcwfnw3icqjfxwa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja begynner å glede meg litt til sommeren nå, hvis den kommer i det hele tatt da.

Var godt at du tok til vettet å beholdt dine hehe!

Ble bedre enn jeg hadde trodd med lyktene. Fargen på bilen fikk lyktene til å stå litt mer frem enn jeg trodde :D

Må komme deg til Stavanger og bli ferdig med bilen din nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et frekt boyband det hehe!

Ja det ser ut som det er endel av oss og :D

Men! Nå må jeg ha en liten vurdering av dere. Jeg har den originale listen bak på bagasjelokket. Bør jeg bruke denne eller må jeg søke nettet etter m-tech1 spoileren?

Synes den m-techen er litt overdreven på cab, men nydelig 80-tall på coupe/sedan :D

Hva synes dere?

m-tech1

ual1iptctjyn18t92daa.jpg

eller standard

bgxku0rdtkr8wjgjcb36.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...