hylle Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Mtech 1, definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Ok! Jeg får se hva jeg kan få tak i! Greit å ha komplett mtech og, men det blir den originale på nå først. Denne er jo ikke limt, så da er den lett å få av igjen Så et nytt spørsmål. Hva mener dere om de gule lyktene? Fruen holer på å gå på veggene av de ser dere? hehe! Da har jeg fått meg bbs senterkopper og ventiler på felgene mine. Tror nesten jeg skal prøvemontere litt imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Blir jo sinnsykt flott dette Trond . Jeg syns den lille spoileren bak er fin . Og felgene dine ble jo " Berre lekkert " Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Originalspoileren er jo ganske fin på cab, har du bilde av mtech 1 spoileren, der du ser en hel cab? Må jo beholde di gule! Syns vertfall det er fett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Takk for det Vil jo helst ha de gule selv, men fruen sier at det ikke er "clean" nok Må gjerne vurdere svarte DE tenker jeg...hm! Ja har et elendig bilde her, men liker ikke den store vippen bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Den var jo ikke sååååå stor ^^ Er det ditt eller fruen sitt navn som står i vognkortet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Jeg syns du skal gå for mtech1. Når jeg hadde E30 cab, så irriterte jeg meg over hvor teit bilen så ut nedcabba uten spoiler bak. Så det ble Mtech2 på den. jeg syns at det er et MUST å ha en spoiler på bakluka på cab. tror den lista blir hakket for liten. men det er min smak da. Kommer vel noen kommentarer fra de sære orginalpolitiet nå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Den var jo ikke sååååå stor ^^Er det ditt eller fruen sitt navn som står i vognkortet ? Hehehe! Står i mitt, men merkelig hvor mye innflytelse de har på alle ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Da var de nye felgene prøvemontert! Det ble om jeg selv må si det smooooth Nå står bare skinnet igjen inne i bilen. Enten må det syes eller så blir det nytt. Her er den lille vingen på bilen, synes det ble ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 sikle, sikle... Strøkent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Skinn og bein, dette ble ufattelig tøft! Og som jeg sa, den lille leppa gjør seg godt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Det blei jævlig bra!! Men ann må litt opp bag bare! eg har som sagt fjærer me hive på å ser om det blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Det blei veldig bra Behold de gule lyktene. Syns det gjorde seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Hylle kom meg i forkjøpet, den skulle kanskje vært litt høyere bak. For stuket sin del. E30 cab ser i utgangspunktet litt segen ut i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Takk alle sammen Ja jeg ser det nå som jeg fikk på de andre felgene at den er litt si i rumpa hehe! Får ta en prat med hylle når han kommer vestover igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå