JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Hva for noe andre planer har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Tja planene er ikke så store nå, da jeg holder på med en e36 touring for å få denne ship shape. Må få fikset skinn på sportsstolene i caben. Sømmen har har startet å ryke. Blir vel det eneste som skjer med denne bilen i den nærmeste tid. Mulig det blir bytting til m-tech1 til sommeren. Har dette liggende fra en annen e30 Her er et bilde av touringen, hentet denne i Sogn og kommer til å kreve endel omsorg Denne havner forhåpentligvis litt bedre i smak med tanke på styling. Original fra fabrikk med m-tech og beige sportskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Det er mye godt potensialet i den touringen Motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ja det er en motor ja. Er dessverre prioritert utstyr på denne, så det er ikke mer enn en 318. Får se en gang når pengene strekker til å få en 1,8is maskin i. Var ikke så veldig viktig på denne så lenge jeg fikk m-tech og sportskinn. Har jo caben for kosekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 hehe, Stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 hei:) syns bilen din var utrolig stilig og pen.har selv en e30 cab.og er på veg for og handle plastikk til min.syns dette rieger settet er mye penere enn m-tech 1. det har vert kjedlig hvis alle hadde hatt samme smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Jo takk for det. Liker bilen slik den er, men det blir et langt overheng foran og bak, som plager litt når du skal over humper. ser du på de nye bilene er hjulene satt helt ut i hjørnene på bilen. Må regne med litt svinn når bilen er senket 60/40 Greit at det er litt variasjon av plastikk-styling. Folk kan mene hva de vil, men det hadde jo vært utrolig kjedelig hvis det bare var lakken på hver bil som var forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Litt nye bilder siden jeg ikke greide holde meg. Sommersko er nå satt på bilen. Med min flaks blir det snø imorgen. Bilen har ikke fått seg en vask på noen dager nå, men det får bare være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hei!Bor på Hundvåg nå, disse bildene er tatt på Tasta Aldri sette denne på Hundvåg Bodd her lenge? Fine biler forresten Og, viss du skulle være intr i å selge Mtech 1, så har jeg en kjøper til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hei Gislius. Har bodd på Hundvåg i 2 år nå. Er opprinnelig fra Tasta. Har hatt caben i 6år. Touringen er kjøpt inn for en liten stund siden, da den andre E36`en ble vraka. Når det gjelder m-tech settet, må jeg bestemme meg hva jeg skal gå for på caben. Kan allltids gi beskjed hvis salg er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Caben da? Er den gjemt bort i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hehe! Nei caben er i bruk den og, men helst ikke når været er dårlig. Kommer IKKE bilder av caben når vinterfelgene står på. De er stygge som fy Mister helt gnisten av å se på de. Har solgt alle settene med respektable felger unna i vinter. Må vente litt med å skifte til sommersko på caben. Skal få seg en skikkelig boning, så er vi klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hehe! Nei caben er i bruk den og, men helst ikke når været er dårlig.Kommer IKKE bilder av caben når vinterfelgene står på. De er stygge som fy Mister helt gnisten av å se på de. Har solgt alle settene med respektable felger unna i vinter. Må vente litt med å skifte til sommersko på caben. Skal få seg en skikkelig boning, så er vi klar. Høres bra ut.. Men som du sier, sleng ut bilder av caben Er vel ikke så værst vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hehe Du gir deg ikke du. Skal se om jeg får tatt noen bilder imorgen da, med den frekke beige hardtopen på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hei Gislius.Har bodd på Hundvåg i 2 år nå. Er opprinnelig fra Tasta. Har hatt caben i 6år. Touringen er kjøpt inn for en liten stund siden, da den andre E36`en ble vraka. Når det gjelder m-tech settet, må jeg bestemme meg hva jeg skal gå for på caben. Kan allltids gi beskjed hvis salg er aktuelt Hvor henne? Kjekt å se noen veldig lokale her inne ^^ og, ja fyr ut noen bilder ^^ Samme om det ikke ser så bra ut =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå