Trond e30 cab Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Da var endelig touringen nybonet og klar for sommeren, legger ut litt bilder i vårsolen. Nå står det bare igjen å få lakkert opp panser og byttet grillramme og nyrer, så er bilen så godt som ny igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Nydelig bil. Liker fargen og m-techen. Gleder meg bare mer og mer til min blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Jo takk for det. Var ikke megafan av e36 karroseriet i starten, men da ingen e30 touring dukket opp ble det denne. Har du samme farge som meg du? Bostongrønn? Blir bare mer og mer fornøyd med bilen, må bare få gang på planene dine med din egen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hva er greia med takrails? Ellers veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Tja! Du kan jo ha takbøyler på de hehe. Måtte frakte materialer til et gjerde samme dag, så da gadd jeg ikke ta thulestativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Hvilken senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Er standard m-tech senk 20 eller 25 tror jeg. Vurderer senkeskåler fremme for å få den siste centimeteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Legger ut det siste bildet på 17.mai, pyntet med flagg Dette blir også det siste bildet med Momo Quasar felgene. Kommer nye Alpina replica 8*18 på fredag. Blir gøy med litt forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Da var endelig felgene kommet på bilen. Glad jeg valgte litt klassiske felger denne gangen. Veldig fornøyd med resultatet. Her følger litt bilder fra regntunge Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Ble bra det der X5,n din å eller??så syns jeg at jeg skimta hekken på en E31 850 i garagen på et av bildene??stemmer det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Hehe! Skal ikke skryte på meg alle bilene altså. X5en er søster min sin, 850 er faderen sin og e46 touringen er moderen og faderens. Holder meg litt oldschool jeg hehe! Sliter med å laste opp bildene idag, får bare to om gangen hm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Så, hvilken bil tar du med deg til sirevåg imorgen? Cab eller stv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Ganske sikker på at den blir grønn hehe ! Tror fruen skal ha touringen og det er et hjullager på caben som uler, så det blir nok 850ien imorgen også er jeg redd. Skal ikke stille ut eller noe, så da får vi ta med kamera tenke jeg. Satse på sol imårå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Veldig fin den touringen din også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Jo takk for det Jonas! Begynner å nærme seg noe nå, er snart i havn med alt nå. Mangler bare en ny ramme til nyrer og litt lakk nå Alt til sin tid hehe! Var inne å kikket på caben din her om dagen og den har blitt dritbra! Har forresten fått meg gule lamper foran på caben, revet vekk de forbanna angeleyesene. Får se om jeg ikke får lagt ut noen bilder snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå