635csi Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Flott felgoppgradering Trond Må si jeg liker de "Alpina"-hjulene litt bedre enn Momofelgene ja For som du sikkert vet så liker jeg bedre klassiske felger på BMW, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Jo takk for det Jonas! Begynner å nærme seg noe nå, er snart i havn med alt nå. Mangler bare en ny ramme til nyrer og litt lakk nå Alt til sin tid hehe! Var inne å kikket på caben din her om dagen og den har blitt dritbra! Har forresten fått meg gule lamper foran på caben, revet vekk de forbanna angeleyesene. Får se om jeg ikke får lagt ut noen bilder snart. Takk Høres bra ut! Ja, må få se caben nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Ja bilder kommer snart av caben! Valget av felger var enkelt da jeg fant disse på Schmiedmann til 6900,- er veldig lik oppbygning som Hartgefelgene du kjøpte av meg, og som sagt til en "ren" bil er det sykt fint synes jeg:D Venter i spenning til du hiver på dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Det var jo ikke så ille pris da. Kledde hvertfall bilen godt Venter ennå på å få tatt 4-hjulskontroll før jeg hiver på felgene mine. Vil ikke ta sjansen på å slite ut de nye dekkene Snuser også litt på noen skrudde 17" Hartgefelger til 635`n. Vært greit å fått litt variasjon fra BBS RS`ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hehe! Ja det er sykt dyrt med dekk om dagen. Det er ene og alene grunnen til at det ble ny felgpakke. Var jo billigere enn bare nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Nice Tror jeg prøvte å hilse på deg og din far på vei til Sirevåg på lørdag, var det rett 8serie? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Ja jeg vi traff deg påvei til Sirevåg ja, med taket nede i vårsolen Tenkte der og da at det concoursetreffet måtte være sykt dårlig, siden klokka var hal ett, og vi traff vannvittig mange bmwer påvei mot byen hehe! Kjekk lørdagstur iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Det var ikke så verst, men jeg var der 10.30 Å ivrig etter å komme hjem å montere nye ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Å någe kjekt? hehe! Har Momo 18 til deg hvis du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Jada, alle lyktene, nyrer, netting, og gt splittere Hvilke momo? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Ja det er jo en haug av bilder av de på touringen. Trenger nye dekk på de da! Jeg har kjøpt meg Alpina replica you see. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 hehe, deee ja! De var fine de, men jeg er ute etter kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Ingen problem det! Legger de nok ut for salg her, men har sinnsykt lyst å ha de som vinterfelger. Er vel gjerne litt drygt det hehe! Kjedet meg her om dagen og siden jeg har 3 sett med lykter, byttet jeg lykter for andre gang iår. Dette er første gang jeg prøver meg på laminerte lykter og det var skremmende lett å få fint uten luftbobler. Nå ble det gule lamper på. Hva synes folk om dette valget? Åpen for kritikk her hehe! Er viktig med litt forandring av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Sorte lykter tror jeg har sett bra ut på denne! Gule blir litt uvant, synes jeg, men føler at jeg venner det til meg hver gang jeg ser på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Tror jeg ville valgt svarte lykter på denne, ja. Det har nok med fargen på bilen å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå